Killar som man inte förstår sig på...
Dejtade för ett tag sen en kille som verkade väldigt intresserad utav mig. Skrev till varandra varje dag och vi sågs varje vecka när det passade oss båda. Höll på ca 1,5 mån. Sen bara från ingenstans så slutade han höra av sig. Fattar absolut ingenting.
En annan kille som jag lärde känna när jag var tonåring har man haft kontakt med till och från i alla dessa år. Ibland kan vi höras ofta en period för att han sedan försvinner ett tag och sen kan han helt plötsligt antingen ringa eller smsa. Var gång blir man lika förvånad och glad.
Den tredje har jag känt i 5 år och han har man alltid haft en Crush för. Var gång vi ses så blir jag alltid så nervös trots att det borde vara över för länge sedan. Han vill inte ha ett förhållande men han kan vara så gullig och fin mot mig de gånger vi ses. Ibland säger han saker som får en att undra om han kanske innerst inne känner mer för mig än vad han säger.
Minns att han sa en gång att jag inte säger vad jag tycker om honom, att jag inte säger nåt. Varför ska jag ens säga nåt sådant om han ändå inte vill ha mig på det sättet??
Enklast hade ju varit om han säger som det är rätt ut om det är nåt...
Med andra ord så är en del svåra att förstå sig på. Går inte riktigt att lita på någon. De som påstår sig vilja nåt med en slutar bara höra av dig och de som säger sig inte vilja nåt är kvar.