• dmomax

    31 år och oskuld

    Precis som rubriken säger, så är jag 31 år och oskuld. Jag har gått med i flera dating sidor, Bodycontact, Mötesplatsen mm. Men aldrig fått napp, eftersom jag varit öppen med att jag är oskuld så är det svårt att hitta någon, jag skulle såklart kunna skriva att jag är en gåva till kvinnorna och kan allt om sex, men då skulle dom ju bli väldigt förvånade och besvikna när jag väl sätter igång. Jag ser väll ganska alldaglig ut, adopterad från Indien och är ganska storväxt, men jag skulle säga att jag varken är jätteful eller modellsnygg.

    Det enda alternativet det känns som att jag har kvar, är att köpa sex, vilket både känns fel och är olagligt.

    Finns det någon här som har något förslag på hur jag ska lösa problemet utan att köpa sex ?

  • Svar på tråden 31 år och oskuld
  • Xzx

    För att prata lite klarspråk här bara: Med storväxt, menar du då tjock eller snarare lång och grov?

  • Tintin i Amerika
    dmomax skrev 2019-08-05 22:22:08 följande:

    Precis som rubriken säger, så är jag 31 år och oskuld. Jag har gått med i flera dating sidor, Bodycontact, Mötesplatsen mm. Men aldrig fått napp, eftersom jag varit öppen med att jag är oskuld så är det svårt att hitta någon, jag skulle såklart kunna skriva att jag är en gåva till kvinnorna och kan allt om sex, men då skulle dom ju bli väldigt förvånade och besvikna när jag väl sätter igång. Jag ser väll ganska alldaglig ut, adopterad från Indien och är ganska storväxt, men jag skulle säga att jag varken är jätteful eller modellsnygg.

    Det enda alternativet det känns som att jag har kvar, är att köpa sex, vilket både känns fel och är olagligt.

    Finns det någon här som har något förslag på hur jag ska lösa problemet utan att köpa sex ?


    kvinnor tjejer är generellt lätta att manipulera. Lär dig den konsten om du inte är snygg. Ge de vad de trånar efter lovar jag dig att du kommer se förändring
  • Anonym (...)

    Sluta berätta att du är oskuld och byt strategi. Misstänker att du är ganska snäll, lite blyg och försynt och har en tendens att berätta om dina problem/svårigheter som ett sätt att få tjejer att tycka att du är en känslig kille som de vill ta hand om? Lägg i så fall ner det och agera tvärtom. Försök framställa dig själv med självsäkerhet, det är mer attraktivt.

  • Anonym (Tyvärr)

    Du är både oskuld och indier.

    Storväxt? Antar du menar kort och överviktig.

    Antar du inte heller är utbildad, framgångsrik och social?

    Du har alla odds emot dig.

    Antingen gör du någonting åt det, eller så får du:

    1. Leta efter en kvinna med neurologisk funktionsnedsättning.

    2. Leta efter en funktionshindrad kvinna.

    3. Hitta en kvinna ifrån Indien som vill komma till Sverige.

    4. Köpa en eskort.

    5. Träna, skaffa dig en attraktiv utbildning och fixa det sociala.

  • Tintin i Amerika

    så många rasister här som försöker förnedra dig här TS
    Hoppas du har starkare psyke än deras svaga psyke 
    det är ruttna människor som förnedrar andra

  • Anonym (Jonnny)

    Var oskuld tills jag var 35.
    Det är bara att dejta på, hoppas du träffar rätt.
    Och så ska du LJUGA. Aldrig erkänna att du är oskuld.

  • dmomax
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-06 08:01:51 följande:

    så många rasister här som försöker förnedra dig här TS

    Hoppas du har starkare psyke än deras svaga psyke 

    det är ruttna människor som förnedrar andra


    Tack för stödet (från Jonny också)
  • dmomax
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-06 08:01:51 följande:

    så många rasister här som försöker förnedra dig här TS

    Hoppas du har starkare psyke än deras svaga psyke 

    det är ruttna människor som förnedrar andra

    [quote=79809951][quote-nick]Anonym (Jonnny) skrev 2019-08-06 09:22:06 följande:[/quote-nick]

    Var oskuld tills jag var 35.

    Det är bara att dejta på, hoppas du träffar rätt.

    Och så ska du LJUGA. Aldrig erkänna att du är oskuld.


    Tack för stödet
  • dmomax
    Xzx skrev 2019-08-05 22:40:31 följande:

    För att prata lite klarspråk här bara: Med storväxt, menar du då tjock eller snarare lång och grov?


    Kroppsligt menade jag, jag skulle dock inte säga att jag är fet, utan just storväxt.
  • dmomax
    dmomax skrev 2019-08-06 13:53:25 följande:

    Kroppsligt menade jag, jag skulle dock inte säga att jag är fet, utan just storväxt.


    Jag är 185 och väger 95 kg
Svar på tråden 31 år och oskuld