• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • MMX86

Är BIM dagen man ska ha mens eller dagen efter beräknad mens? Inser nu att jag kanske sagt fel dag.

Ska iaf ha mens på lördag enligt NC. Tog ett predictor early idag och fick detta resultatet :D

Hoppas på att det håller hela vägen.

• Nextchapter

Åh grattis!! :D

Här väntar man o väntar till BIM..

Idapidan skrev 2019-09-08 21:11:56 följande:

Hej! Ja jag tog ett vanligt clearblue igår som var betydligt starkare! Såå glad! Så om ditt ser likadant ut som mitt gjorde för några dagar sedan så vågar jag nästan helt säkert säga grattis! :D

Grattis till er andra som fått plus och stoort lycka till till er andra som fortfarande väntar!! :)

• Nextchapter

Åh! Grattis!! :D Ser väldigt lovande ut! Visst borde det synas på ett digitalt? :)

LBP91 skrev 2019-09-09 04:05:10 följande:

Tempen låg på 36,57 så jag hade ju lovat mig själv att testa om den var över 36,45 och så här blev resultatet. Väldigt svagt men jag ser ett plus. Ska ta ett digitalt för att bekräfta om nån dag. Är sååååå glad! :D

• Nextchapter

Åh! Grattis! :)

MMX86 skrev 2019-09-09 09:27:12 följande:

Är BIM dagen man ska ha mens eller dagen efter beräknad mens? Inser nu att jag kanske sagt fel dag.

Ska iaf ha mens på lördag enligt NC. Tog ett predictor early idag och fick detta resultatet :D

• Fladdriga svansen
    MMX86 skrev 2019-09-09 09:27:12 följande:

Stort grattis, vad kul :)
  • Majja92

Rådgivning! Tog ett RFSU testa tidigt bim -5

Såhär såg testet ut efter 5 min..

Och sedan har det blivit svagare och svagare och nu 45 min senare är det knappt synligt..

Vad betyder detta? :?(

• Laloppan
    Majja92 skrev 2019-09-09 10:07:57 följande:

Rådgivning! Tog ett RFSU testa tidigt bim -5

Såhär såg testet ut efter 5 min..

Och sedan har det blivit svagare och svagare och nu 45 min senare är det knappt synligt..

Vad betyder detta? :?(

Har hört att deras testa tidigt inte är så bra. Men ta ett nytt test imorgon. Man anar ju fortfarande något på den nedre delen, men konstigt att det bleknat såpass mycket på den lilla tiden.
  • Majja92
    Laloppan skrev 2019-09-09 10:10:26 följande:

Har hört att deras testa tidigt inte är så bra. Men ta ett nytt test imorgon. Man anar ju fortfarande något på den nedre delen, men konstigt att det bleknat såpass mycket på den lilla tiden.

Har beställ fler tester, kommer nog med posten imorgon så då får vi se. Alltså det är ju fortfarande ett ganska tydligt streck, bara att det tappade halva färgen typ :/ så märkligt...

• TisslaM

Grattis till alla er som plussar, så roligt att se:)! Här kom mensen tidigare i fredags så hoppar över till en annan tråd. Stort lycka till nu allihopa!

Svar på tråden BIM september 2019