• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Majja92
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-09 20:33:12 följande:

Där är ju tydligt två streck. Stort grattis :)

WAAAH vågar dock inte ta ut något i förskott! 5 dagar kvar till bim och det kan en hel del saker på vägen dit.

Men tack tack tack för att du tror på detta svaga pluss <3
  • Laloppan
    Lillen 84 skrev 2019-09-09 20:16:50 följande:

Ja då fick ja lite hopp. Sen la ja mig i soffan. Då kom mensvärken. Då försvann hoppet igen.

Har ju i bakhuvudet att vi inte fick till de så mycket som ja önskade så :/

Brukar du ha mensvärk såpass långt innan det är dags? Jag har aldrig mensvärk längre, inte sen innan jag blev gravid med dottern och förr hade jag det bara timmarna innan mensen kom. Så för mig hade det vart ett tecken hahaha. Men alla är ju så olika!
  • Bettan84
    Lillen 84 skrev 2019-09-09 20:16:50 följande:

Ja då fick ja lite hopp. Sen la ja mig i soffan. Då kom mensvärken. Då försvann hoppet igen.

Har ju i bakhuvudet att vi inte fick till de så mycket som ja önskade så :/

Ahhh försök inte att känna efter så mycket . Vet att det inte är lätt men jag känner att så fort jag tänker på det så får jag typ mer mensvärk ... och massa andra mens symptom :/
  • Lillen 84
    Laloppan skrev 2019-09-09 20:46:38 följande:

Brukar du ha mensvärk såpass långt innan det är dags? Jag har aldrig mensvärk längre, inte sen innan jag blev gravid med dottern och förr hade jag det bara timmarna innan mensen kom. Så för mig hade det vart ett tecken hahaha. Men alla är ju så olika!

Nej eg inte. Tycker de har försvunnit mycket också sen ja fick dottern. Att de kommer just innan. Bara. Däremot har jag alltid haft äl smärta.
  • Lillen 84
    Bettan84 skrev 2019-09-09 20:47:05 följande:

Ahhh försök inte att känna efter så mycket . Vet att det inte är lätt men jag känner att så fort jag tänker på det så får jag typ mer mensvärk ... och massa andra mens symptom :/

Nä tänker så. Men vissa saker går ju inte att känna bort. Hahah Borde inte kolla här heller :) ;)
  • Majja92
    Lillen 84 skrev 2019-09-09 20:39:48 följande:

Ja något är de allt. Håller tummarna för stegring

Tusen tack för svar, skönt att höra att du också ser något! Ibland tror man ögonen spelar ett spratt med en :P
  • Kattunge15

Hej, plussade idag så ni kan lägga mig på gravidlistan o ta bort från bim-listan

• Sofiiakarin
    Majja92 skrev 2019-09-09 20:15:20 följande:

Kunde inte hålla mig så sprang till apoteket och köpte CB early! Vad tror ni???

Tror på ett plus!
  • Majja92
    Sofiiakarin skrev 2019-09-09 21:21:24 följande:

Tror på ett plus!

Wow - tack för titten :D
  • Fladdriga svansen
    Majja92 skrev 2019-09-09 20:45:06 följande:

WAAAH vågar dock inte ta ut något i förskott! 5 dagar kvar till bim och det kan en hel del saker på vägen dit.

Men tack tack tack för att du tror på detta svaga pluss <3

Ja mycket kan hända men just nu i detta nuet är du gravid och det är bara nuet vi kan leva i :) så njut fullt upp och känn lyckan :) morgondagen tar vi imorgon :)
Svar på tråden BIM september 2019