• Anonym (Ano)

Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till

Min pojkvän har en väldigt hög sexlust och onanerar minst 3-4 gånger per dag. Jag har inget emot att han onanerar eller kollar på porr, men han gör det bredvid mig när jag inte har lust. Jag kan sitta på mobilen och göra mitt eller försöka sova och så känner jag att hela sängen vibrerar

Det gör mig obekväm och det är omöjligt att sova när han håller på. Han vill att jag ska hjälpa till och har jag inte lust blir han sur. Om jag inte själv är kåt men hjälper till ändå blir han sur för han kan känna att jag inte är sugen. Så jag måste låtsas vara kåt vilket är svårt för mig. Jag har försökt prata med honom om det här men han verkar inte förstå varför det är ett problem för mig. Tips?

• Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till
  • Anonym (Jo)
    Qlöz skrev 2019-08-10 16:01:27 följande:

Tror du han lämnar dig om du är ärlig?

Jag vet inte, troligtvis då han behöver sex regelbundet.
  • Qlöz
    Anonym (Jo) skrev 2019-08-11 11:02:10 följande:

Jag vet inte, troligtvis då han behöver sex regelbundet.

Hur skulle du må inombords om du lyfte stenen från ditt bröst och faktiskt tog upp det med honom igen? Man kan kommunicera på så många olika vis och nu har kanske inte hittat rätt metod för er ännu?
  • Qlöz
    Anonym (Ano) skrev 2019-08-10 12:59:10 följande:

Några tips på att spela kåt? Menar inte att jag tänker börja göra det varje gång, men kan vara bra att kunna om jag inte känner för att bråka.

Tror du att du mår bättre av att spela kåt när du inte är det? Finns det absolut inget annat sätt? Har ni testat allt?
  • Anonym (Olga)

Jaha, är inte ensam om att dela hemmet med en storrunkare.

Snart semester och får hoppas på bra väder, annars kommer han sitta inne och runka bort sin ledighet.

Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka går högerhanden på honom.

Suck...

• Anonym (Lampskärm)
    Anonym (Olga) skrev 2024-06-23 21:08:47 följande:

Snart semester och får hoppas på bra väder, annars kommer han sitta inne och runka bort sin ledighet.

Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka går högerhanden på honom.

Suck...

Hur står du ut? Skäms han för sitt beteende?
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (Olga) skrev 2024-06-23 21:08:47 följande:

Suck...

Var det du som startade det förra runkforumet... Runkstund??
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-06-23 21:23:58 följande:
    Var det du som startade det förra runkforumet... Runkstund??
    Nä men har läst den tråden.
    Anonym (Lampskärm) skrev 2024-06-23 21:20:15 följande:
    Bra fråga, räkningarna ska betalas...
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (Olga) skrev 2024-06-23 22:03:34 följande:
    Nä men har läst den tråden.
    Anonym (Lampskärm) skrev 2024-06-23 21:20:15 följande:
    Bra fråga, räkningarna ska betalas...
    Du borde göra som hon gjorde lämna honom själv i ett par veckor...
  • Anonym (Linda)

Känns väldigt respektlöst! Skulle nog göra slut om jag var du....
    Har också en kille med väldigt hög sexlust. För mig får han runka när han vill och var han vill så länge det bara är vi två hemma. Hans runkade får heller inte störa mig, typ om jag vill sova eller nåt annar. Då får han gå nån annan stans. Han får kolla på porr och vilken porr han vill. Det har jag inget emot. 
    Det stör mig inte om vi båda sitter i soffan när han runkar och jag gör nåt annat. Jag kan även sitta och fika/dricka kaffe utan att det stör mig. Ibland hjälper jag till och då blir han extra glad men han blir aldrig sur om jag säger nej. 
    Vi har sex ca 4-6 gånger i veckan men han runkar gärna flera gånger om dagen.
    Har frågat om han vill ha en KK som han har sex med här hemma men det är han inte intresserad av. Jag hade inte haft något emot det. Snarare tvärt om! Han säger att han vill bara ha sex med mig och resten runkar han och kollar på porr.

• Anonym (Olga)
    Anonym (Linda) skrev 2024-06-24 12:10:35 följande:

Känns väldigt respektlöst! Skulle nog göra slut om jag var du....
    Har också en kille med väldigt hög sexlust. För mig får han runka när han vill och var han vill så länge det bara är vi två hemma. Hans runkade får heller inte störa mig, typ om jag vill sova eller nåt annar. Då får han gå nån annan stans. Han får kolla på porr och vilken porr han vill. Det har jag inget emot. 
    Det stör mig inte om vi båda sitter i soffan när han runkar och jag gör nåt annat. Jag kan även sitta och fika/dricka kaffe utan att det stör mig. Ibland hjälper jag till och då blir han extra glad men han blir aldrig sur om jag säger nej. 
    Vi har sex ca 4-6 gånger i veckan men han runkar gärna flera gånger om dagen.
    Har frågat om han vill ha en KK som han har sex med här hemma men det är han inte intresserad av. Jag hade inte haft något emot det. Snarare tvärt om! Han säger att han vill bara ha sex med mig och resten runkar han och kollar på porr.

jaha, en till som drar i den i tid och otid
    runkar han när ni kör bil med?
Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till