• Anonym (Ano)

Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till

Min pojkvän har en väldigt hög sexlust och onanerar minst 3-4 gånger per dag. Jag har inget emot att han onanerar eller kollar på porr, men han gör det bredvid mig när jag inte har lust. Jag kan sitta på mobilen och göra mitt eller försöka sova och så känner jag att hela sängen vibrerar

Det gör mig obekväm och det är omöjligt att sova när han håller på. Han vill att jag ska hjälpa till och har jag inte lust blir han sur. Om jag inte själv är kåt men hjälper till ändå blir han sur för han kan känna att jag inte är sugen. Så jag måste låtsas vara kåt vilket är svårt för mig. Jag har försökt prata med honom om det här men han verkar inte förstå varför det är ett problem för mig. Tips?

• Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till
  • baam77
    Anonym (Olga) skrev 2024-06-27 15:42:43 följande:

Asså, man undrar vad det är för fel på karlar?

Är det bara tuttar och fittor ni tänker på?
    Och öl och lite sport såklart. suck...

Att tänka på sex är naturligt gör man inte det så är det ett tecken på att man inte mår bra. Psykisk ohälsa, stress  bland annat. ring din vårdcentral
  • Less is more

Jag hade inte accepterat det beteendet. Det låter faktiskt inte friskt. Han verkar vara aexmissbrukare.

• Less is more
    Anonym (Linda) skrev 2024-06-24 12:10:35 följande:

Känns väldigt respektlöst! Skulle nog göra slut om jag var du....
    Har också en kille med väldigt hög sexlust. För mig får han runka när han vill och var han vill så länge det bara är vi två hemma. Hans runkade får heller inte störa mig, typ om jag vill sova eller nåt annar. Då får han gå nån annan stans. Han får kolla på porr och vilken porr han vill. Det har jag inget emot. 
    Det stör mig inte om vi båda sitter i soffan när han runkar och jag gör nåt annat. Jag kan även sitta och fika/dricka kaffe utan att det stör mig. Ibland hjälper jag till och då blir han extra glad men han blir aldrig sur om jag säger nej. 
    Vi har sex ca 4-6 gånger i veckan men han runkar gärna flera gånger om dagen.
    Har frågat om han vill ha en KK som han har sex med här hemma men det är han inte intresserad av. Jag hade inte haft något emot det. Snarare tvärt om! Han säger att han vill bara ha sex med mig och resten runkar han och kollar på porr.

Nämen snälla! Så här kan man inte ha det. Sitta så dag ut och dag in.  Helt extremt.

Sexmissbruk och porrsajter, sexsnack i sociala medier. Jag tror folk blir helt  korkade och sjuka i huvudet av för mycket sånt. Inte värdigt.
  • Anonym (Mamman)

Låter som ett x till mig. 😂Iblabd blev man tokig o dom är ego. Ja han blev ett x så han vägrade söka hjälp för sitt sexbehovet. Han krävde aej direkt efter förlossning o direkt efter operation i underlivet.Direkt efter skrapning efter abort osv osv. Han körde bil så drog han fram den o runkade nör han körde el ja körde. Blottade sej överallt då han tyckte han var rolig Listan går att göra lång.. Urk . Säg åt honom att söka hjälp el lämna honom

• Anonym (Olga)
    Anonym (Mamman) skrev 2024-06-27 20:07:19 följande:

Låter som ett x till mig. 😂Iblabd blev man tokig o dom är ego. Ja han blev ett x så han vägrade söka hjälp för sitt sexbehovet. Han krävde aej direkt efter förlossning o direkt efter operation i underlivet.Direkt efter skrapning efter abort osv osv. Han körde bil så drog han fram den o runkade nör han körde el ja körde. Blottade sej överallt då han tyckte han var rolig Listan går att göra lång.. Urk . Säg åt honom att söka hjälp el lämna honom

Min runkar tack och lov bara i hemmet.
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (Olga) skrev 2024-06-27 20:17:21 följande:
    Min runkar tack och lov bara i hemmet.
    Tur är väl det för annars hade han nog åkt dit rejält för sexuella trakasserier...
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-06-27 20:22:14 följande:
    Tur är väl det för annars hade han nog åkt dit rejält för sexuella trakasserier...
    Han är ingen blottare.
  • Anonym (Dopar han sig?)

Är det här ett nytt beteende han börjat med som varat kanske en månad hittils? Dopar din pojkvän sig? I sådana fall är det nog ett preparat som kallas för Trenbolon, eller "Tren". Det är vad man kan säga en steroid på steroider som är väldigt effektiv men samtidigt väldigt farlig. Testosteron höjer ens libido, men trenbolone höjer både ens testosteron, östrogen och progesteron och det blir väldigt tvångsmässigt och uppskruvat.

Han får hålla sig till testosteron. Det är inte lika effektivt, men det är en tiondel så skadligt som tren. Dessutom blir det inte kompulsivt runkande sådär.  

• Anonym (Pompe)
    Anonym (Olga) skrev 2024-06-27 20:50:22 följande:
    Han är ingen blottare.
    Låter bra att han inte har dem tendenserna iallafall utan bara runkningen typ i tid och otid...
  • Anonym (Linda)
    Less is more skrev 2024-06-27 17:08:00 följande:
    Nämen snälla! Så här kan man inte ha det. Sitta så dag ut och dag in.  Helt extremt.

Sexmissbruk och porrsajter, sexsnack i sociala medier. Jag tror folk blir helt  korkade och sjuka i huvudet av för mycket sånt. Inte värdigt.
    Vi har det jävligt bra tillsammans och är nöjda båda två. Vem är du att döma över hur vi lever våra liv? 
    Moralpanik är inget vi lider av. Vi följer det som passar oss. 
Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till