• Anonym (Sara)

    Vill min dejt bara ligga?

    Jag har efter fyra år som singel träffat en kille i snart två månader. Det började med att vi träffades ute och låg med varandra, kände till varandra tidigare då våra barn hår på samma skola. Sen bjöd han mig till honom på middag nån vecka senare, inget fysiskt hände. Sen en vecka senare ligger vi med varandra mär vi är ute igen, sen bjuder han mig på restaurang en vecka senare, inget händer. Sen bjuder han hem mig till honom på bad och grillning med hans barn och nån kompis. Jag sover kvar och vi ligger. Efter det har han barnen länge så vi ses inte på två veckor. Då är vi hos honom och badar bubbel, inget fysiskt händer. Sen några dagar senare hör han av sig under arbetstid och vi åker till honom en snabbis och ligger.

    I början hörde han av sig flera ggr per dag och skickade bilder vad han gör osv. Efter det att jag var hos honom med hans barn osv upplever jag det mer sporadiskt men han hör ändå av sig, speciellt om han tagit nån öl. Nu efter att vi låg på dagen för två dagar sedan hör han knappt av sig alls.. ingenting idag.,

    Vad vill han egentligen? Jag frågade igår om vi ska ses nåt i helgen och han sa absolut vi kan väl höras närmare..

  • Svar på tråden Vill min dejt bara ligga?
  • Anonym (Jag)

    Jag tror att du skall lita på din intuition, han ville nog bara få dig i säng.

  • Anonym (tyvärr)

    Tycker det är lite konstigt att han skulle ligga med dig så många gånger om det bara var vad han var ute efter, tror snarare att han verkade intresserad av dig men tappade intresset av att han inte kände att ni klickade.

  • Anonym (Sara)
    Anonym (tyvärr) skrev 2019-08-09 22:20:28 följande:

    Tycker det är lite konstigt att han skulle ligga med dig så många gånger om det bara var vad han var ute efter, tror snarare att han verkade intresserad av dig men tappade intresset av att han inte kände att ni klickade.


    Ja du har nog rätt.. intresset fanns men har svalnat.. fan också att det aldrig ska funka!
  • Anonym (Jag)

    Jag beklagar Sara. Idiotiskt när dom gör på det sättet.

  • Swek

    Är det alltid han som hör av sig och vill göra upp planer, eller är du initiativtagare i det hela?

    För om det alltid är han som ska ta initiativ och höra av sig är det lätt hänt att han tror att du inte är intresserad. Vi män vill också känna oss bekräftade.

    Om så inte är fallet är det möjligt att han helt enkelt tappat intresse. Mitt råd är att fråga, du har allt att vinna och inget att förlora.

    "Hej X. Jag tyckte att vi hade något på gång, och uppskattade ditt sällskap. Men när jag inte hört från dig på ett par dagar och blir lite osäker, skulle behöva svar. Vill du fortfarande umgås eller ska vi gå skilda vägar?"

    Eller något i den stilen..

  • Anonym (Sara)
    Swek skrev 2019-08-09 22:31:00 följande:

    Är det alltid han som hör av sig och vill göra upp planer, eller är du initiativtagare i det hela?

    För om det alltid är han som ska ta initiativ och höra av sig är det lätt hänt att han tror att du inte är intresserad. Vi män vill också känna oss bekräftade.

    Om så inte är fallet är det möjligt att han helt enkelt tappat intresse. Mitt råd är att fråga, du har allt att vinna och inget att förlora.

    "Hej X. Jag tyckte att vi hade något på gång, och uppskattade ditt sällskap. Men när jag inte hört från dig på ett par dagar och blir lite osäker, skulle behöva svar. Vill du fortfarande umgås eller ska vi gå skilda vägar?"

    Eller något i den stilen..


    Jag tar initiativ till art höra av mig, men mest har det varit han som vill träffas. Förutom när vi låg på fyllan andra gången och igår när jag frågade om han vill ses, men då hör han inte av sig liksom? Vi ska båda ut imorgon så kanske han hör av sig om han blir sugen..
  • Anonym (Sara)

    Jag har skrivit till honom nu och frågat, återkommer imorgon

  • Anonym (.)

    Kanske är för att jag är kille, men alltså om jag är intresserad av en tjej så gör jag ungefär så som han.

    Sen är det ju en fi balansgång mellan att vara för på (verka desperat / verka sakna liv i övrigt, inte ge tjejen andrum) och vara för passiv.

    Dessutom har han barn, villa och ett liv i övrigt som tar tid och energi. Utifrån din text kan inte jag bedöma om han bara är ute efter sex, eller faktiskt är intresserad av dig, då han gör en del aktiviteter med dig med mera.

    Om du är intresserad av honom, så tycker jag ni ska fortsätta träffas.

  • Robert 832

    Tycker du ska fråga dig själv om det verkligen är så fel. Verkar inte som att ni direkt har en otrevlig relation men att försöka göra mer av det kan göra det hela otrevligt. Kompromisser, anpassningar, stora planer och livspussel osv.

    Oddsen är att alla försök att göra det till mer bara förstör.

  • Anonym (Sara)
    Robert 832 skrev 2019-08-10 00:24:43 följande:

    Tycker du ska fråga dig själv om det verkligen är så fel. Verkar inte som att ni direkt har en otrevlig relation men att försöka göra mer av det kan göra det hela otrevligt. Kompromisser, anpassningar, stora planer och livspussel osv.

    Oddsen är att alla försök att göra det till mer bara förstör.


    Åh kanske jag förstört nu? Han har inte svarat än på mitt meddelabde, och ja han är en upptagen person som jobbar mycket osv.
  • Anonym (Sebben)

    Min tolkning: Han gillar dig. Han vill ligga och kanske utveckla ett förhållande men han har mycket att tänka på.

  • Anonym (Sara)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-08-10 08:00:51 följande:

    Min tolkning: Han gillar dig. Han vill ligga och kanske utveckla ett förhållande men han har mycket att tänka på.


    Ja jag hoppas det är så och vi kan rensa luften lite och veta var vi har varandra.
  • Anonym (Sara)

    Han svarade nu att han tycker vi haft det jättetrevligt osv men han är rädd att komma någon för nära för snabbt och att han sagt till sig själv att ta det väldigt lugnt för att inte riskera att bli bränd som han blivit tidigare..

  • Robert 832
    Anonym (Sara) skrev 2019-08-10 10:10:19 följande:

    Han svarade nu att han tycker vi haft det jättetrevligt osv men han är rädd att komma någon för nära för snabbt och att han sagt till sig själv att ta det väldigt lugnt för att inte riskera att bli bränd som han blivit tidigare..


    Told you!
  • Anonym (Blåmesen)

    Får en känsla av att han kanske har andra "järn i elden"

    Tycker era träffar var lite lustiga. Att ni inte låg menar jag till stor del.

  • Schakalen77

    Jag tror att han vill mer än ha sex!annars hade ni ju inte setts så mkt o ätit mm!inland vill man skynda långsamt,tycker att du frågar honom!d bättre att veta än leva i ovishet!hoppas d löser sig!

  • Anonym (Sara)
    Robert 832 skrev 2019-08-10 13:14:29 följande:

    Told you!


    Ja det lät bra men vi sågs samma dag han skrev och har inte hörts nåt mer nu sen söndag.. vi träffades ute på lördagen och sov med varandra. Inser att jag blivit dumpad..
  • Anonym (Stackare)

    Varför har du sex innan ni ens uttalat att ni är ihop?

Svar på tråden Vill min dejt bara ligga?