• Anonym (visuellt perfekt)

Kan du som tjej bli kåtare om killen har snygg kropp?

Män är ju ofta mer visuella och kan gå igång rejält av en sexig kvinnokropp med välsvarvade proportioner men hur är det med er kvinnor? Många killar hänger på gymet med förhoppningen att de ska bli mer poppis bland kvinnor, men om man läser härinne så gillar sällan kvinnor gymkroppar på män?

Hur är det egentligen. Kan en riktigt snygg och välsvarvad manskropp göra er mer kåta och sugna på sex eller är det strunt samma? Hörde många tjejkvinnor stöna högt till männen i GOT så något ligger det väl i det?

• Svar på tråden Kan du som tjej bli kåtare om killen har snygg kropp?
  • Anonym (Liv)

Självklart! Det bästa som finns är att se hur han spänner sina biceps när han lyfter upp mig för att justera ställningen, eller hur hans magmuskler rör sig när han penetrerar mig, eller hur underarmarna blir alldeles ådriga av upphetsningen... det är så sexigt med muskler i lagom mängd. Supermuskulösa killar har jag aldrig fallit för.

Jag har blivit mer ytlig med åren och väljer man efter utseendet i större utsträckning nu än när jag var yngre.

• Anonym (H)

Jag blir kåtare om killen har en snygg kropp enligt min smak , men gymkillar killar jag inte alls.

• Anonym (H9)

Jag tänder inte ett dugg på en vältränad kropp. Jag vill ha en normalviktig man och han behöver inte gå på gym.. Gillar inte alls att ligga på ett hårt mansbröst..

• LuciferIV
    Anonym (H9) skrev 2019-08-12 00:32:48 följande:

Jag tänder inte ett dugg på en vältränad kropp. Jag vill ha en normalviktig man och han behöver inte gå på gym.. Gillar inte alls att ligga på ett hårt mansbröst..

Avslappnade muskler är rätt mjuka faktiskt, och jämfört med en väldigt spinkig person är ju bröstet mjukare på den med muskler.

Jag kör utifrån kombon träna mycket och äta gött, då får man både muskler som tilltalar många, (breda axlar, synliga muskler, mm), men utan att bli ådrig och se ut som en bodybuilder.

Har sett i flera undersökningar att det är den kroppstypen som flest föredrog om de fick välja.
  • Anonym (Ida)
    Anonym (Liv) skrev 2019-08-12 00:17:19 följande:

Självklart! Det bästa som finns är att se hur han spänner sina biceps när han lyfter upp mig för att justera ställningen, eller hur hans magmuskler rör sig när han penetrerar mig, eller hur underarmarna blir alldeles ådriga av upphetsningen... det är så sexigt med muskler i lagom mängd. Supermuskulösa killar har jag aldrig fallit för.

Jag har blivit mer ytlig med åren och väljer man efter utseendet i större utsträckning nu än när jag var yngre.

Exakt så! Amen sister
  • Anonym (Lägga märke till)
    MammAmma skrev 2019-08-11 21:26:56 följande:

Ja, det är klart att det kan suga till lite extra i magen om killen har vacker kropp. Jag reagerar likadant på vackra ansikten.

Märker du det direkt om du tycker en kille är vacker går det ens att använda det ordet om en kille 
  • MammAmma
    Anonym (Lägga märke till) skrev 2019-08-12 16:07:55 följande:

Märker du det direkt om du tycker en kille är vacker går det ens att använda det ordet om en kille 

Osäker på hur du menar? Jag syftar naturligtvis på sexuella sammanhang, inte bara nån anonym snygging jag ser på stan. Vacker, snygg, attraktiv, det är mer eller mindre samma sak. Killar kan absolut vara vackra.
    MammAmma skrev 2019-08-12 16:20:36 följande:
    Osäker på hur du menar? Jag syftar naturligtvis på sexuella sammanhang, inte bara nån anonym snygging jag ser på stan. Vacker, snygg, attraktiv, det är mer eller mindre samma sak. Killar kan absolut vara vackra.
    Trodde du menade någon du såg ute i stan 
    MammAmma skrev 2019-08-12 16:20:36 följande:
    Trodde du menade någon du såg ute i stan 
  • dream on

Jag tänder absolut mer på tränade kroppar men då tänker jag mer smal/tonad tränad kropp som löpare och cyklister ofta har framför muskelberg med tjurnacke. Khal Drogo går således bort.

Samtidigt kan den extra attraktionen en sån kropp ger försvinna väldigt fort om killen visar sig vara t.ex. humorbefriad eller ett spån i övrigt.

I slithered here from Eden just to sit outside your door
Svar på tråden Kan du som tjej bli kåtare om killen har snygg kropp?