• Anonym (Skamsen)

    Illaluktande ”kåtsaft”

    Ok.. kåtsaft låter lite äckligt men förklarar det bäst.

    Min fitta mår bra, normalt med flytningar och ej illaluktande MEN när jag blir kåt kommer det en helt annorlunda doft som luktar.. jag vet inte hur man beskriver doften bäst men inte gott och inte vidrigt heller. Behandlade mig för svamp först och även bakteriell vaginos sen (inget av dem funkade). Tvättat med intimtvål och övergick till bara vatten.. inget hjälper.

    Min pojkvän slickar mig väldigt sällan nu, jag vill tro att han blivit lat men tar det som han tycker jag är äcklig. Jag skäms, mår skit, VAD kan jag göra mer?!

  • Svar på tråden Illaluktande ”kåtsaft”
  • Anonym (Gyn)

    Vad säger gynekologen då?

    Har du testat dig för könssjukdomar?

  • Anonym (U)

    Klamydia kan avge en liten stank.. Om besvären kommer speciellt vid sex så kan det vara bakteriell vaginos. Har du verkligen behandlat det med antibiotika? Eller menar du att du har testat lactal för illaluktande flytningar?

  • Anonym (Skamsen)
    Anonym (Gyn) skrev 2019-08-13 08:11:44 följande:

    Vad säger gynekologen då?

    Har du testat dig för könssjukdomar?


    Inte sökt hjälp hos gyn men jag har testat mig för klamydia & gonorré som inte visade någonting.
  • Anonym (Skamsen)
    Anonym (U) skrev 2019-08-13 08:17:02 följande:

    Klamydia kan avge en liten stank.. Om besvären kommer speciellt vid sex så kan det vara bakteriell vaginos. Har du verkligen behandlat det med antibiotika? Eller menar du att du har testat lactal för illaluktande flytningar?


    Klamydia har jag inte. Bakteriell vaginos har jag haft problem med förut och det är en extremt frän doft som går att urskilja direkt på flytningarna. Jag hade vagiatorer (Dalacin) hemma så jag tog det ifall att. Verkningslöst precis som jag misstänkte då underlivet inte luktar illa i allmänhet utan bara det som kommer ut när jag blir kåt. Testat att tvätta med olika intimtvål men läste på en grupp på fb att bara vatten rekommenderas. Ingen skillnad. Lukten är ju inte en odör utan bara annorlunda, inte gott liksom, vet inte om det krävs ett gynekologbesök för det. Känns som dem hade viftat bort det med att underliv inte är luktfritt typ.
Svar på tråden Illaluktande ”kåtsaft”