• Anonym (W47)

    Har ni varit med om nått otroligt pinsamt, roligt sexminne

    Hej!
    Har du något otroligt pinsamt eller vansinnigt roligt sexminne som du garvar ihjäl dig åt så här i efterhand?

    Ett av mina minnen: Jag och min man hade ett morgonknull. Han trädde fast en teaser(typ en silikonring som ska vara kring ollonet) på kuken som givetvis ramlande av under samlag i mig. Glömmer aldrig hans min när han drar sig ur och saknar den. Han ord: Den är borta, DEN ÄR BORTA!!! Mitt svar: Nå du får gräva fram den, den kan ju inte vara kvar där. Detta tog ju en stund och mannen upptäcker att han fick lite bråttom. Han stoppar ner teasern i fickan, hoppar in i bilen och rusar iväg på lokala byggfirman. Handlar det han ska och vid bilen när han ska ta fram bilnycklarna så upptäcker han att han har tappat teasern inne på byggfirman. Paniken när han inser att: 
    1: nån kommer att hitta den.
    2: Han var i princip enda där, så de kommer att veta att det är han..
    När han kom hem så skrattade jag så att tårarna sprutade när jag hörde hans mumlande om att ALDRIG mer kommer att kunna sätt in sin fot på byggfirman. Ett roligt minne för oss, har du något som du vill dela med dig av?

  • Svar på tråden Har ni varit med om nått otroligt pinsamt, roligt sexminne
  • Anonym (Man40typ)

    Ja mitt mest pinsamma. 

    Borde vara detta då.
    Hade en liten kemiträff med en kvinna inne på ett av kommunens växthus.
    Tycke uppstod och in på handikapptoan.  Låste dörren (trodde vi)

    Upp med hennes kjol och började ta henne bakifrån, när städerskan öppnar dörren med orden. "usch"  och drog igen den.

    Vi fixade till oss, väntade en liten stund och gick ut.
    Där ute står hon och pratar med en kollega till henne.
    När vi går förbi så säger hon
    "usch här inne.  usch"

    Vi skrattade som tokar utanför sedan.

  • Anonym (W47)
    Anonym (Man40typ) skrev 2019-08-13 10:04:19 följande:

    Ja mitt mest pinsamma. 

    Borde vara detta då.
    Hade en liten kemiträff med en kvinna inne på ett av kommunens växthus.
    Tycke uppstod och in på handikapptoan.  Låste dörren (trodde vi)

    Upp med hennes kjol och började ta henne bakifrån, när städerskan öppnar dörren med orden. "usch"  och drog igen den.

    Vi fixade till oss, väntade en liten stund och gick ut.
    Där ute står hon och pratar med en kollega till henne.
    När vi går förbi så säger hon
    "usch här inne.  usch"

    Vi skrattade som tokar utanför sedan.


    oh no...
    Så roligt: Usch
  • Anonym (Tok)

    När jag skulle ha sex på stranden i början av min debut så blåste det så mycket att jag blev snustorr och killen kom inte in i mig. Båda skämdes och vågade inte säga något så han höll på och runkade den hård-pressa-runka-pressa i säkert 20min medans våra vänner låg och knullade en bort bort i mörkret.

    Ett annat tillfälle med en kille jag var extremt förälskad i var oxå i ungdomen. Jag var så kissnödig men det fanns ingen toalett. Hade då läst om fontänorgasm så när vi fick till det så låtsades jag få flera fontäner för att lätta på trycket. Han tyckte det var jätte häftigt! Haha undrar hur han minns det. Man läser ju här om killars första squirtar :)

  • Giftskåneman
    Anonym (Tok) skrev 2019-08-13 11:41:25 följande:

    När jag skulle ha sex på stranden i början av min debut så blåste det så mycket att jag blev snustorr och killen kom inte in i mig. Båda skämdes och vågade inte säga något så han höll på och runkade den hård-pressa-runka-pressa i säkert 20min medans våra vänner låg och knullade en bort bort i mörkret.

    Ett annat tillfälle med en kille jag var extremt förälskad i var oxå i ungdomen. Jag var så kissnödig men det fanns ingen toalett. Hade då läst om fontänorgasm så när vi fick till det så låtsades jag få flera fontäner för att lätta på trycket. Han tyckte det var jätte häftigt! Haha undrar hur han minns det. Man läser ju här om killars första squirtar :)


    Haha, fyndigt gjort.
Svar på tråden Har ni varit med om nått otroligt pinsamt, roligt sexminne