Usch vad äckligt
Nästan varje dag så är det någon här inne som deklarerar att saker som andra tänder på är äckligt, hygiensikt och kanske även "sjukt".
Vad är orsaken till att du torgför dina åsikter om det andra gillar?
Nästan varje dag så är det någon här inne som deklarerar att saker som andra tänder på är äckligt, hygiensikt och kanske även "sjukt".
Om en trådskapare frågar vad jag tycker om exempelvis piss-sex, så säger jag såklart vad jag tycker, att det är förbannat äckligt. Men då har ju trådstartaren faktiskt bett om min åsikt. Jag går ju inte och tar upp äckligt sex sådär spontant annars.
Om en trådskapare frågar vad jag tycker om exempelvis piss-sex, så säger jag såklart vad jag tycker, att det är förbannat äckligt. Men då har ju trådstartaren faktiskt bett om min åsikt. Jag går ju inte och tar upp äckligt sex sådär spontant annars.
Jo, fast det med att man berättar vad man känner för något, gäller inte bara konkreta frågor. De kommer hela tiden i trådar som handlar om annat också.
Men även om, kan man ju välja att formulera sig på olika sätt. Och beroende på hur man formulerar sig så skickar man olika signaler.
Där är det rätt stor skillnad att skriva "det tycker jag är förbannat äckligt", jämfört med tillexempel "Det är en typ av sex jag inte uppskattar".
Vilket av dessa två du väljer, påverkar så klar stämningen i forumet påtagligt.
Men frågan är just varför och vad man får ut av att uttrycka sig nedlåtande om andras turn-ons,. Alternativet är att inte svara alls om man inte känner man kan tillföra något. Eller formulera sig neutralt. Möjligen svara med en motfråga, för då kanske man rent av lär sig något på kuppen.
Hur svårt kan det vara?
Om personen känner behov av att deklarera sina äckliga fetisher utan annat uppenbart syfte än i hopp om att få runkmaterial så känner jag behov av att tala om att det är äckligt. Detta är fan ta mig ingen porrsajt, något vissa inte verkar förstå.
Om personen känner behov av att deklarera sina äckliga fetisher utan annat uppenbart syfte än i hopp om att få runkmaterial så känner jag behov av att tala om att det är äckligt. Detta är fan ta mig ingen porrsajt, något vissa inte verkar förstå.
Hur många skriver just ordet äcklig/sjukt?
När det gäller att inte acceptera att människor är olika när det gäller sex och förhållanden är du lika skyldig , bara du kritiserar monogami och trohet...
Oavsett vilka exakta ord man använder för att kritisera andras livsval , det är i grund och botten samma beteende.