• Anonym (BlygaAnna)

    Har ni känt sexuell attraktion till män som inte är så snygga?

    Med vissa män känner jag sån oerhört stark sexuell attraktion, även fast dom inte är klassiskt snygga.

    Någon kvinna här inne som förstår vad jag menar? Ibland när jag är nära vissa män, som kanske inte är de snyggaste, och som jag på bild inte skulle säga jag är attraherad av, ändå i deras närvaro blir jag så attraherad sexuellt, ibland våt där nere och jag bara "vill bli tagen" av dom, det är nästan som någon omedveten lukt eller feromoner dom har kring sig som bara får mig att vilja knulla med dom.

    Är jag helt ensam om detta? Eller blir ni bara attraherad av snygga män? Vissa män kan vara snygga och bildsköna tycker jag, men jag känner verkligen inget när jag är nära dom, sen andra män, ser typ vanliga ut, i vissa fall kanske till och med dåliga drag, men i deras närhet blir jag bara SÅ TÄND av någon konstig anledning.

    Någon kvinna som känner igen sig i detta eller är jag helt knäpp i huvudet?

  • Svar på tråden Har ni känt sexuell attraktion till män som inte är så snygga?
  • Anonym (Ja.)

    Det finns en Ukrainsk proffsarmbrytare som är jätteful men jättesexig på samma gång. Så ful att han är otäck men ändå sexig! Deniz Cyplenko. 

  • Anonym (Eli)

    Jag kan absolut känna så ibland! För mig är utstrålning och personlighet Väldigt viktigt. En snubbe behöver bara över en viss nivå av snygg för att det ska funka för mig. Efter det är det Nästan bara personlighet =)

  • Anonym (det där i blicken är viktigast)

    Kan också känna så för vissa män som inte alls är så där bildsköna och klassiskt snygga. De flesta jag varit ihop med har nog varit ganska "otypiskt snygga" eller vad man säger.

    Har haft några som varit modellsnygga med Varav jag blev helt såld på den ena för han var så där snygg så jag suckade hela tiden och ville inte sluta titta på honom. Fick nypa mig i skinnet för att kolla om jag inte drömde ungefär.;) Att ha sex med honom var nästan överjordiskt sinnligt på nåt vis trots undermålig kvalitet men det gjorde inget för jag blev helt berusad av att vara i hans närhet.

    Men bästa sexen har jag haft med ganska vanliga utseenden på killar, fast den sexuella utstrålningen har varit stark och  väldigt pockande. Men alla har haft fina kroppar.. Slanka och fina konturer så det har jag haft tur med.

  • Anonym (ja)

    Ja det har jag, tror att mycket av det har att göra med kroppskemi och charm helt enkelt. Sedan är ju ett tilltalande leende eller fina ögon något som kan höja attraktionen mycket också trots att killen i övrigt ser rent utav ful ut.

    Ett av mina ex tyckte jag var ful (och jag brukar ändå inte gå efter speciellt snygga killar) men just det där med kroppskemi, charm och hans leende fick mig på fall.

  • Anonym (N)

    Ja, mitt ex. Han var sjukt rolig, och det var det jag föll för.

  • Anonym (Absolut)

    Jag känner mig väldigt sällan dragen till män som är klassiskt snygga.

  • Anonym (Bente)

    Absolut... att vara tilldragande och sexig är ju inte bara utseende. Charm, blicken, leendet, doften... den fysiska "uppenbarelsen"... vissa män är helt enkelt mer kropp än andra även om den kanske inte är modellsnygg. Gud... har en pappa till en av mina elever som är så jävla het... rätt ful men förödande charmig och närvarande så jag känner mig sedd och uppskattad av honom, han är rätt fysisk också, ger gärna en björnkram. Mums.

  • Fjäril kär

    O ja!

    Har oerhört svårt att finna män snygga till enbart utseendet men en utstrålning, pondus, självförtroende, intelligens och nån enstaka tilltalande detalj i utseendet (tex glittrande ögon) gör mig totalt golvad.

  • Anonym (M)

    Ja absolut. Och om du kollar dig runt så kommer de ju att se att mååånga män som inte är snygga ändå är gifta/har förhållande. Så troligen finner deras kvinna dem attraktiva ändå. De som är klassiskt snygga är ju ofta inte mer än det. Trevliga att se på, men man känner inget mer.

  • Anonym (Jag med!)
    Anonym (BlygaAnna) skrev 2019-08-15 23:48:11 följande:

    Med vissa män känner jag sån oerhört stark sexuell attraktion, även fast dom inte är klassiskt snygga.

    Någon kvinna här inne som förstår vad jag menar? Ibland när jag är nära vissa män, som kanske inte är de snyggaste, och som jag på bild inte skulle säga jag är attraherad av, ändå i deras närvaro blir jag så attraherad sexuellt, ibland våt där nere och jag bara "vill bli tagen" av dom, det är nästan som någon omedveten lukt eller feromoner dom har kring sig som bara får mig att vilja knulla med dom.

    Är jag helt ensam om detta? Eller blir ni bara attraherad av snygga män? Vissa män kan vara snygga och bildsköna tycker jag, men jag känner verkligen inget när jag är nära dom, sen andra män, ser typ vanliga ut, i vissa fall kanske till och med dåliga drag, men i deras närhet blir jag bara SÅ TÄND av någon konstig anledning.

    Någon kvinna som känner igen sig i detta eller är jag helt knäpp i huvudet?


    Ja det har jag! Många gånger.

    Dock inte på någon främling jag bara råkat hamna bredvid på bussen eller så utan den sexuella attraktionen har kommit först när jag börjat prata med männen i fråga eller lärt känna dem lite.

    För mig är det  så att sexighet sitter i så mycket mer än bara utsendet, det är lukten, rösten ,charmen, sättet att prata , kroppsspråk, humor, slagfärdighet, självsäkerhet, att vara extremt talangfull inom något område jag är intresserad av och så vidare.

    Det kan fungera åt andra hållet också. En riktigt snygg kille kan vara helt osexig i mina ögon om han tex säger avtändande saker.

    Ett exempel är killar som raggar desperat strax innan stängningsdags på krogen genom att gå från bord till bord och sammanbitet och utan tillstymmelse till ett leende frågar alla tjejer som ser något så när bra ut : Är du singel?

    En kille som som beter sig så är i mina ögon osexig även om han så ser ut som Brad Pitt som ung.

    När jag var tonåring var jag för övrigt tänd på fotbollsspelaren Tomas Brolin och han är väl knappast någon skönhet i klassisk bemärkelse.
  • Anonym (Yes)

    Är just nu galet attraktiv av en man som jag för drygt ett år sedan inte tyckte var särskilt snygg. Absolut inte ful men inte snygg. Nu har jag lärt känna honom bättre och trots att jag vet att jag inte tyckte han var snygg innan så är han det finaste som finns nu!!! Läser nog av allt i hans utseende- personlighet, charm, humor etc och det finns inget jag inte finner så snyggt! Märkligt det där... Vi är inte ett par!

  • Anonym (det där i blicken är viktigast)
    MrKrips skrev 2019-08-19 23:41:08 följande:

    Kvinnor har så skilda smak att det är omöjligt att gradera vad som räknas som snyggt.


    Visst stämmer det men kvinnor har mer olika smak när det kommer till personligheter. Tror de allra flesta kan avgöra och är överens om vem som ser bra ut, men sen kanske inte hårdrocksstil, kostym eller exempelvis skägg går hem hos alla även om personen ser ut som en modell.
  • Anonym (Kille)

    Som kille tycker jag att de fotomodellsnygga tjejerna är de minst attraktiva. Perfekt tandrad och perfekt glänsande hår. Det blir för tråkigt och intetsägande på något vis.

    Vill ha en riktig tjej med lite lår och en mage att gosa med. Men leendet och blicken är viktig för att jag ska bli tänd. Antingen har tjejen det eller inte. Den sexuella utstrålningen måste finnas där men den har inte att göra med huruvida hon är klassiskt snygg eller inte

  • Anonym (det där i blicken är viktigast)
    Anonym (Kille) skrev 2019-08-20 12:13:13 följande:

    Som kille tycker jag att de fotomodellsnygga tjejerna är de minst attraktiva. Perfekt tandrad och perfekt glänsande hår. Det blir för tråkigt och intetsägande på något vis.

    Vill ha en riktig tjej med lite lår och en mage att gosa med. Men leendet och blicken är viktig för att jag ska bli tänd. Antingen har tjejen det eller inte. Den sexuella utstrålningen måste finnas där men den har inte att göra med huruvida hon är klassiskt snygg eller inte


    Lite skönhetsfel är ofta spännande och attraktivt i kombination med en sexuell blick. Det ska kännas en energi och att personen kan lite om förförelsekonsten.

    De riktigt snygga är oftast alldeles för stela och kaxiga, medvetna om sitt värde utan att fylla det med något vettigt. Oattraktivt...
Svar på tråden Har ni känt sexuell attraktion till män som inte är så snygga?