• Anonym (Ejakulat)

    Vart spruta ni senast?

    Eftersom det finns en tråd om var ni fick satsen senast så är mest rättvist med en tråd om var man spruta senast.

    Så, var spruta ni senast?

    I er partnern, toan, kondomen eller whatever.

    Spruta ni bara för det var skönt eller kanske göra nån gravid? Ibland kan det vara så att man ska lämna spermaprov med, anledningarna är många.

    Jag spruta imorse över min sambos bröst efter att ha legat med henne till det gick för henne.

  • Svar på tråden Vart spruta ni senast?
  • Xzx

    Sist var det bara i duschen, men i kväll blir det i halsen på min KK. Ser fram emot det väldigt mycket! 

  • Anonym (enriktigkarl)

    Sprutade frun i fittan i går kväll.

  • Anonym (Sprut)

    Jag 70 år tog en potenspilla igår och fick en jättehård kuk. Vilken härlig känsla. Frun var på jobbet så jag sprutade mig själv på magen. Kuken slaknade inte förrän sfter en halvtimme. Vilken mirakelmedicin.

  • Anonym (Sprutan)

    Jag sprutade i min fru tidigare i eftermiddags så skönt var det.

  • John69

    Blev avrunkad sist, lät det bada komma utan förvarning.

    Över hennes hand och min mage.

  • Xzx
    Pappadappadophilus skrev 2019-08-18 21:40:36 följande:

    Kommer nästan alltid i fittan. Varför krångla till det?


    Ja alla vi som sprutar på andra ställen krånglar ju bara till det ja! Vad fint att du upplyser oss om det, och att vi inte gillar det Egentligen ^^
  • Oerhörd

    Över min kks kuk, daskade och gned den över fittan tills jag sprutat färdigt. (Han kontrade med att långt senare spruta i min mun.)

  • Anonym (Ejakulat)

    I toan, blev sugen å sambon sover
    Så det blev lite egentid på toan.

  • Anonym (Arslet)

    Långt upp i frugans anal.

    Finns inget bättrevän att komma riktigt hårt och djupt i det förbjudna hålet!

  • Pappadappadophilus
    Xzx skrev 2019-08-18 21:57:35 följande:

    Ja alla vi som sprutar på andra ställen krånglar ju bara till det ja! Vad fint att du upplyser oss om det, och att vi inte gillar det Egentligen ^^


    Självklart en del är så insnöade så de inte förstår sitt eget bästa. Då hjälper jag er.
  • Anonym (Man 38)
    John69 skrev 2019-08-18 21:17:57 följande:

    Blev avrunkad sist, lät det bada komma utan förvarning.

    Över hennes hand och min mage.


    Precis som för mig! Hon runkade och jag sprutade på min egen mage.
  • Anonym (Ejakulat)

    En timma sen, i frugan...


    Härligt å veta att hon är på väg till jobbet nu med min säd i sig

Svar på tråden Vart spruta ni senast?