• Anonym (Den fina åldern)

    Ni 30-50-kvinnor

    Hur vanligt är det att ni blir pissevåta i slidan när ni är upphetsade?

  • Svar på tråden Ni 30-50-kvinnor
  • Anonym (A)

    Undrar du om jag kan skilja min inkontinens från sexuell upphetsning?

  • Anonym (Den fina åldern)
    Anonym (A) skrev 2019-08-19 17:16:01 följande:

    Undrar du om jag kan skilja min inkontinens från sexuell upphetsning?


    Eh, nä. Men okej, då vet jag att du är inkontinent. Jag bara undrade om upphetsningen når 19-års-nivåer i form av riklig lubrikation.
  • Anonym (Kvinna 40 plus)

    Ganska vanligt skulle jag tro om man blir riktigt kåt

  • Anonym (kan fylla en mindre sjö)

    MIn lubrikation har ökat enormt från ca 35 års ålder. Blir helt sjöblöt och svullen och får mycket lättare orgasmer nu som 50 åring. Vid 19 vqr sex plågsamt och man hade ingen koll på varken sin kropp eller sina rättigheter, Allt var bara glödhet passion och för killens utlösning mestadels. Men jag älskade verkligen att ha sex och blev kåt när jag var förälskad i nån men kvaliteten på sexet var så under all kritikSkålRynkar på näsan

  • Anonym (Den fina åldern)
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-08-19 18:00:08 följande:

    Ganska vanligt skulle jag tro om man blir riktigt kåt


    Har det alltid varit samma tror du?
  • Anonym (Den fina åldern)
    Anonym (kan fylla en mindre sjö) skrev 2019-08-19 19:59:14 följande:

    MIn lubrikation har ökat enormt från ca 35 års ålder. Blir helt sjöblöt och svullen och får mycket lättare orgasmer nu som 50 åring. Vid 19 vqr sex plågsamt och man hade ingen koll på varken sin kropp eller sina rättigheter, Allt var bara glödhet passion och för killens utlösning mestadels. Men jag älskade verkligen att ha sex och blev kåt när jag var förälskad i nån men kvaliteten på sexet var så under all kritik


    Jaså, där ser man. Har funderat på att ligga med en 35-åring bara för att se om sexet är generellt bättre (även om det är individuellt), däribland lubrikationen. Men på vilket sätt är sexet mer fantastiskt nu? Blir du *avslickad* mer ordentligt av män (mannen?) nu?
  • Anonym (Den fina åldern)
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-08-19 18:00:08 följande:

    Ganska vanligt skulle jag tro om man blir riktigt kåt


    Okej, upplever du själv att det bara *vattnas* där nere när du är riktigt upphetsad?
  • Anonym (kan fylla en mindre sjö)
    Anonym (Den fina åldern) skrev 2019-08-19 20:04:10 följande:
    Jaså, där ser man. Har funderat på att ligga med en 35-åring bara för att se om sexet är generellt bättre (även om det är individuellt), däribland lubrikationen. Men på vilket sätt är sexet mer fantastiskt nu? Blir du *avslickad* mer ordentligt av män (mannen?) nu?
    Ja det är nog individuellt hur bra man är i sängen, men de flesta 35+are har ju mer erfarenhet än en 19-åring eftersom de sannolikt haft sex några tusen ggr mer. Ligg du med en sådan om du får chansen. Blir säkert en upplevelse värd att minnas. Avslickad vilket vedervärdigt och avtändande ord.....skulle knappast använda det, inte heller vad som får igång mig mest men det brukar ingå lite slick absolut JA!

  • Anonym (Den fina åldern)
    Anonym (kan fylla en mindre sjö) skrev 2019-08-19 20:17:54 följande:

    Ja det är nog individuellt hur bra man är i sängen, men de flesta 35+are har ju mer erfarenhet än en 19-åring eftersom de sannolikt haft sex några tusen ggr mer. Ligg du med en sådan om du får chansen. Blir säkert en upplevelse värd att minnas. Avslickad vilket vedervärdigt och avtändande ord.....skulle knappast använda det, inte heller vad som får igång mig mest men det brukar ingå lite slick absolut JA!


    Haha, är ju bara ett skojuttryck. Oralt avslätad, då? Bara LITE slick? ;) Kanske inte tusen fler ligg, men bra mer världsvan, ja. Kan tänka mig att hon tänder på att jag är lite yngre då (strax below de 30), upphetsande isf. :)
Svar på tråden Ni 30-50-kvinnor