• Nandez

Idol 2019

I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

• Svar på tråden Idol 2019
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-11-22 21:33:12 följande:
    Han kommer helt säkert att höras i de få folkparker som finns kvar, men tror inte det blir så mycket mer än så. Lite Jerry Williams över honom.
    Det tror jag med.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-11-22 21:16:04 följande:
    Han sjunger väl mest 50-tal
    Jag älskar -50 tal....ska ju finnas dem som gillar alla årtal som kommer fram i programmet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 21:40:34 följande:
    Jag älskar -50 tal....ska ju finnas dem som gillar alla årtal som kommer fram i programmet.
    Kommenterade countryvalet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-11-22 21:28:43 följande:
    Då behöver han kunna skriva egen musik, det gör Måns.
    Och är du säker på att inte Gotte kan skriva sin egen musik???....Han skulle nog inte sjunga om han inte skrev egna låtar...
  • HSOF

Ja men du blir knappast en modern popartist på att sjunga gamla 50-tals covers. Det är det han är bra på.
  • Nandez
    Lyssnar inte på 50-tal.
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-11-22 21:33:12 följande:
    Han kommer helt säkert att höras i de få folkparker som finns kvar, men tror inte det blir så mycket mer än så. Lite Jerry Williams över honom.
    Om Sverige blir som Sverige var innan 2015 så kommer folkparkerna komma tillbaka och jag kan garantera att det finns massor av människor som älskar att dansa ute på folkparkerna.
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-11-22 21:44:54 följande:

Om Sverige blir som Sverige var innan 2015 så kommer folkparkerna komma tillbaka och jag kan garantera att det finns massor av människor som älskar att dansa ute på folkparkerna.

Jo det är en dyster utveckling tyvärr. Men visst Gotte skulle briljera i folkparken. Men det är nog inte en idol för mig. En idol ska ju vara en modern popartist som ska slå igenom på de stora scenerna.
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-11-22 21:52:36 följande:
    Jo det är en dyster utveckling tyvärr. Men visst Gotte skulle briljera i folkparken. Men det är nog inte en idol för mig. En idol ska ju vara en modern popartist som ska slå igenom på de stora scenerna.
    Förstår dig helt och hållet....Men artisterna ska vara för alla åldrar. Vi är många som är gamla och vi gillar våran musik, låtar  som vi vill höra i framtiden.....Idol är inte endast för yngre folket. (Hoppas jag). Jag vill se att det kommer nya folkparks artister fram....Inte bara folk som måste komma till dom stora scenerna i USA som pop artister...Man kan väl vara snäll och gilla alla grupper i artisteriet.
Svar på tråden Idol 2019