Idol 2019
I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.
I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.
Förstår dig helt och hållet....Men artisterna ska vara för alla åldrar. Vi är många som är gamla och vi gillar våran musik, låtar som vi vill höra i framtiden.....Idol är inte endast för yngre folket. (Hoppas jag). Jag vill se att det kommer nya folkparks artister fram....Inte bara folk som måste komma till dom stora scenerna i USA som pop artister...Man kan väl vara snäll och gilla alla grupper i artisteriet.
Har inte sett ikväll. Vem var bäst och vem var sämst?
Nja pop stjärna vet jag inte...Crish som vann förra året är inte pop stjärna utan en lagom stjärna inom allt. Idag är han stor i USA.
Jag hoppas att Tusse vinner så slipper man höra i flera månader framåt....Medans 4:an 3:an och 2:an har blivit kändisar....
Ni ser jag sa innan programmet började att Gotte skulle åka ut i kväll...Men det är så bra..för nu blir han stor.
Man ser att det är färdig gjort sen länge...Tusse ska vinna har varit klart sen start .
Man ser att det är färdig gjort sen länge...Tusse ska vinna har varit klart sen start .