BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Imorrn går jag in i v 13. Det är ju inget magiskt som händer 00.00 inatt, och jag har redan varit med om MA trots fint ultraljud i v 13. Men det känns ändå lite symboliskt att den skakigaste perioden är avklarad. Hoppas nu detta får gå vägen. ![]()
. Det kommer säkert bli jättebra
Måste bara fråga, är ni också sjukt hungriga? Är typ hungrig hela tiden, och det är ingen vanlig hunger utan nån form av animaliskt måste-äta-NU hunger. Vill dessutom mest äta fett och saltiga grejer, men har en överdrivet nyttig sambo, dels är det ju inte bra att äta sånt. Vad ska man göra? Vill bara trycka i mig chips och hamburgare typ, haha...
Måste bara fråga, är ni också sjukt hungriga? Är typ hungrig hela tiden, och det är ingen vanlig hunger utan nån form av animaliskt måste-äta-NU hunger. Vill dessutom mest äta fett och saltiga grejer, men har en överdrivet nyttig sambo, dels är det ju inte bra att äta sånt. Vad ska man göra? Vill bara trycka i mig chips och hamburgare typ, haha...
Har någon av er börjat fundera på namn?
Jag har ett flicknamn som jag undrar vad ni skulle tycka om det namnet:. Rytal?
Har någon av er börjat fundera på namn?
Jag har ett flicknamn som jag undrar vad ni skulle tycka om det namnet:. Rytal?
Vi har också börjat fundera lite.
Rytal är ett namn jag aldrig hört tidigare. Tycker det låter lite hårt för min smak, men allt beror väl på vad ni har för efternamn och det viktigaste är att ni själva gillar det! :)
Vi har också börjat fundera lite.
Rytal är ett namn jag aldrig hört tidigare. Tycker det låter lite hårt för min smak, men allt beror väl på vad ni har för efternamn och det viktigaste är att ni själva gillar det! :)
Jag funderar massa på flicknamn. Hade länge ett som jag älskade, men nu börjar jag tycka att det låter lite "billigt". Har ett annat som jag funderar på, men är inte helsåld där heller. Pojknamnet är spikat sen länge!
Rytal låter annorlunda och, som tidigare nämnts, lite hårt. Vet inte hur jag skulle uttala det heller, Ryy-tall eller Rytaal?
Jag funderar massa på flicknamn. Hade länge ett som jag älskade, men nu börjar jag tycka att det låter lite "billigt". Har ett annat som jag funderar på, men är inte helsåld där heller. Pojknamnet är spikat sen länge!
Rytal låter annorlunda och, som tidigare nämnts, lite hårt. Vet inte hur jag skulle uttala det heller, Ryy-tall eller Rytaal?
Hur ställer ni er till KUB testet? Ska ni göra det eller strunta i det? Och varför??
Vi är så veliga! Själva kubtestet bryr vi oss egentligen inte om. Att göra abort för att det visade dåligt tror jag inte vi kommer göra vilket fall.. inte när man jobbar på en skola med särskolebarn.. och inte när man kämpat i flera år för denna bebis.
MEN vi får inget ultraljud förrän vecka 20 annars.. :( och det tycker vi är jobbigt! Försökt fråga om man kan få det tidigare men dom är stenhårda :( och privat vill vi inte besöka då vi får åka långt..
Hur hade ni gjort??