BF MAJ 2020
Hade kunnat skriva hela ditt inlägg. Relaterar till varenda ord.
<3
Hade kunnat skriva hela ditt inlägg. Relaterar till varenda ord.
<3
4 cm öppen efter hinnsvepning! Spännande :)
Oooh spännande!
Jag ska göra en svepning i morgon och funkar inte det så blir det igångsättning på torsdag! Så himla skönt att ha en plan framför! Nu blir det vila och mat och ladda med positiv energi!
Det samma! Nära nu! Heja!
Haha ja läste lite fel där! Hoppas det går lika snabbt för mig!
Herregud vilken dag! Tack för alla lyckönskningar, nu är han äntligen här
Sambon fick ju tyvärr stanna hemma men jag har hittills haft en väldigt bra upplevelse på både snittet, uppvak och BB så det känns bra även om det är tråkigt att vara ensam och inte få dela den här stunden. Sambon är dock påväg in för att kolla lungorna pga eventuell corona så vi kommer vistas på sjukhus samtidigt detta blir ju i alla fall en spännande historia att berätta för pojken sen om hur han fick se världen mitt i pandemin...
Nu blev det åka av i natt. 12h totalt, värkstart 15 ish. Vi hann inte med ryggbedövning och lustgas funkade inte alls, höll på att spy! Vi var tvungna att åka iväg till Södertälje för BB Stockholm var fullt!
3372g 50.5cm.
Vi får stanna så länge vi vill och vi fick ett super bra team! Så har haft en toppen upplevelse. Svårt att sova nu men de andra två snusar gott.
I natt klockan 03.33 kom vår lilla tjej, 3320g och 51 cm!
Igår natt 03:01 kom det en liten pojke till oss, 3245 gram och 50 cm lång. Allt gick sååå bra, kan inte riktigt förstå att han är här och att det är på riktigt!
Grattis till alla nya bebisar! Ska vi göra en lista med alla som fått bebis?
Typ
Användarnamn - pojke/flicka Född 1/5 (beräknad 4/5). Vikt, längd.
Vad tycker ni resten i gruppen?