BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej alla fina mammor
Var på tillväxtultraljud idag. (Vecka 31 går in i 32 om 2 dagar )
Han väger 2600 kg och är 44 cm lång , verkar ligga perfekt på tillväxtkurvan.
Håll ut alla fina mammor för ute och ta hand om er
Hej alla fina mammor
Var på tillväxtultraljud idag. (Vecka 31 går in i 32 om 2 dagar )
Han väger 2600 kg och är 44 cm lång , verkar ligga perfekt på tillväxtkurvan.
Håll ut alla fina mammor för ute och ta hand om er
Jag är ändå glad att vara såhär långt gången. Givet tidigare missed abortion hade jag blivit förkrossad att tex inte få göra kub nu. Jag är också glad att ha fosterrörelserna som bekräftar att bäbisen är där. Och om det - mot förmodan - krävdes att han förlöstes nu skulle det gå bra.
Gud va mysigt, grattis! På de tillväxtultraljuden jag har varit på så vill de aldrig svara på längd, bara vikt.
Grattis :) du med!!!
Nu blir jag lite osäker om hon sa 1600 eller 2600 hahah det låg prick i mitten på kurvan <3
Nu blir jag lite osäker om hon sa 1600 eller 2600 hahah det låg prick i mitten på kurvan <3
Jag är ändå glad att vara såhär långt gången. Givet tidigare missed abortion hade jag blivit förkrossad att tex inte få göra kub nu. Jag är också glad att ha fosterrörelserna som bekräftar att bäbisen är där. Och om det - mot förmodan - krävdes att han förlöstes nu skulle det gå bra.
I Göteborg med omnejd verkar det som att partner får deltaga vid förlossningen, däremot är de portade från allt annat som UL och BB.
Jag har sjuk ångest för att jag skall behöva vara kvar i flera dagar efter snittet, ensam utan min sambo, med mitt första barn. Och stackars honom som blir snuvad på de dagarna i så fall