• viljaa

BF MAJ 2020

Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

• Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Mischa123

Får ibland en svag "mensvärk" långt ner i magen, inget som gör speciellt ont men som jag ändå reagerar på. En kväll var det ganska starkt men gick över när jag la mig :) är det det som kallas förvärkar eller beror det på att bebis lever rövare i magen dygnet runt? Är i v.35 :)

• Söderlund
    Mischa123 skrev 2020-03-24 10:59:13 följande:

Får ibland en svag "mensvärk" långt ner i magen, inget som gör speciellt ont men som jag ändå reagerar på. En kväll var det ganska starkt men gick över när jag la mig :) är det det som kallas förvärkar eller beror det på att bebis lever rövare i magen dygnet runt? Är i v.35 :)

Jag har också fått det ett par gånger den senaste veckan, går in i vecka 35 på fredag och det jag lyckats läsa mig till borde det vara förvärkar ????
  • ankan6
    Mischa123 skrev 2020-03-24 10:59:13 följande:

Samma här! Känns mest som lite molvärk ibland och gör inte ont. Är i v34. Tror också på förvärkar
  • Mischa123
    Söderlund skrev 2020-03-24 11:53:55 följande:

Jag har också fått det ett par gånger den senaste veckan, går in i vecka 35 på fredag och det jag lyckats läsa mig till borde det vara förvärkar ????

Skönt att det är fler än jag som har lika! Trodde förvärkar skulle kännas annorlunda, inte molande liksom men då antar jag också att det är det jag känner :D
  • Mischa123
    ankan6 skrev 2020-03-24 12:01:14 följande:

Samma här! Känns mest som lite molvärk ibland och gör inte ont. Är i v34. Tror också på förvärkar

Skönt att det är fler, så svårt att veta tycker jag! Men antar också att det är förvärkar då :)
  • Mischa123
    ankan6 skrev 2020-03-24 12:01:14 följande:

Skönt att det är fler, så svårt att veta tycker jag! Men antar också att det är förvärkar då :)
  • SweetCA
    Söderlund skrev 2020-03-24 11:53:55 följande:

Japp, jag  tror också det är förvärkar, det är ju inte konstant / under en jätte lång tid. Brukar få det på nätterna (senaste veckan i alla fall). Glömde helt kolla med BM förra veckan men ska försöka komma ihåg det nästa vecka Glad

Är i vecka 34+4 nu
    Skönt i alla fall att det inte gör speciellt ont Cool

• SweetCA
    Mischa123 skrev 2020-03-24 12:42:44 följande:
    Ja håller med, skönt att det verkar vara fler!