BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Får ibland en svag "mensvärk" långt ner i magen, inget som gör speciellt ont men som jag ändå reagerar på. En kväll var det ganska starkt men gick över när jag la mig :) är det det som kallas förvärkar eller beror det på att bebis lever rövare i magen dygnet runt? Är i v.35 :)
Får ibland en svag "mensvärk" långt ner i magen, inget som gör speciellt ont men som jag ändå reagerar på. En kväll var det ganska starkt men gick över när jag la mig :) är det det som kallas förvärkar eller beror det på att bebis lever rövare i magen dygnet runt? Är i v.35 :)
Jag har också fått det ett par gånger den senaste veckan, går in i vecka 35 på fredag och det jag lyckats läsa mig till borde det vara förvärkar ????
Samma här! Känns mest som lite molvärk ibland och gör inte ont. Är i v34. Tror också på förvärkar
Samma här! Känns mest som lite molvärk ibland och gör inte ont. Är i v34. Tror också på förvärkar
Japp, jag tror också det är förvärkar, det är ju inte konstant / under en jätte lång tid. Brukar få det på nätterna (senaste veckan i alla fall). Glömde helt kolla med BM förra veckan men ska försöka komma ihåg det nästa vecka 
Är i vecka 34+4 nu
Skönt i alla fall att det inte gör speciellt ont 
www.expressen.se/tv/nyheter/coronaviruset/hoggravida-kvinnan-smittad-kampar-for-sitt-och-barnets-liv/
Omg asså :(