Heilena skrev 2019-11-13 13:29:27 följande:
Vi har inte heller haft sex sen jag plussade.. Alltså i augusti. Jag har ingen sexlust alls pga illamående och så känner jag mig bara inte så attraktiv när jag är såhär svullen om magen.. Och ja, det känns lite läskigt också! (lite för mycket info här kanske, men jag har inte ens klarar av att onanera för det känns så jäkla fel!). Väldigt konstiga och dumma tankar men..
Pga att vi inte haft sex på länge så har även min sambo tappat sexlusten säger han. Så tråkigt att det blivit såhär! Allt sitter i skallen liksom..
Nej det är fan inte lätt det där! I början var vi båda nojiga att fostret skulle kunna ta skada, även om vi vet att det inte är möjligt när det ligger så skyddat, men nu i vecka 14 är det faktiskt bara sambon som nojar.... Han typ "eeehhh vi vi kanske ska avstå under hela graviditeten??" och jag typ "nej men vafan nu får du ge dig!"...Haha.
Normalt har han mer sexlust än jag, alltså för mig krävs det lite mer än att vi bara ligger och myser för att jag ska bli sugen....Och inte är det logiskt heller, det beror helt på vad jag är på för humör. Men vi har heller inte haft sex sedan efter plus, vilket var 7 sept....
TMI här med men onanerat har jag gjort nu på sistone, kändes inte bra att testa i början pga att det blir som en sammandragning men nu har jag börjat slappna av lite mer.