• Anonym (Ts)

    Hur har man lättast sex (samlag) med någon som har svårt att bli hård?

    Det är en väldigt ny relation så jag vill inte fråga honom för mycket om det för att riskera att skapa mer press. Han verkar kunna få stånd men tappar det iaf delvis om han blir det minsta stressad, eller byta ställning etc. Ibland när jag typ tittar på den bara...

    Jag är hans första partner och han är inte gammal så jag tror att det är psykologiskt.

    Har inte haft detta problem med andra män. Tex mitt ex såg jag typ aldrig utan stånd. Så jag tar inte åt mig men vill så gärna lyckas ha sex med honom. Han verlar väldigt upphetsad och kan få utlösning trots att han inte har så mkt stånd så verkar tycka det är skönt ändå men det funkar inte riktigt med själva samlag-sexet.

    Finns det ställningar som är enklare om den är mjukare? Han har dessutom inte så stor, kanske 11 cm? Och den är relativt bred längst ner och smal längst ut.

  • Svar på tråden Hur har man lättast sex (samlag) med någon som har svårt att bli hård?
  • t1000

    Det är nog bara att ge honom mera tid så att han blir trygg och visa att du inte tar åt dig.

    Sen fungerar ju alla olika. Men jag blir sällan riktigt hård utan någon beröring på kuken. Plus att den saknar rätt fort vid avbrott. Men så har det alltid varit, även ensam.

  • Anonym (A)
    t1000 skrev 2019-08-22 18:07:17 följande:
    Det är nog bara att ge honom mera tid så att han blir trygg och visa att du inte tar åt dig.

    Sen fungerar ju alla olika. Men jag blir sällan riktigt hård utan någon beröring på kuken. Plus att den saknar rätt fort vid avbrott. Men så har det alltid varit, även ensam.
    Håller med
  • t1000
    Ärtuffastistan skrev 2019-08-22 18:09:59 följande:

    Håll i hans kuk samtidigt som du asgarvar. Då hårdnar han till direkt.


    Det gör han säkert. Men förmodligen inte i kuken.
  • eros2013

    Kukringar . Sätt på en storre gummi-ring kring pungen och kuken.Sedan mindre ringar runt kuk-roten -----?sug av honom tills han får erektion

  • Anonym (Hmm)

    Relativt bred ... smalnar ..
    TS och "problemet" är samma person skulle jag tro
    Ännu en runk-tomte som behöver få sin kuk bekräftad

Svar på tråden Hur har man lättast sex (samlag) med någon som har svårt att bli hård?