• Flerbarnsmamma123

    Namn till barn numer 6.

    Hej. Jag om min man väntar vårt 3 gemensamma barn. Jag har tre barn sedan tidigare. Vi behöver namntips.

    Mina tre sedan tidigare heter Ella, Lucas och Maja.

    Våra gemensamma heter Kidh och Naomi.

    Kan ni några fina namn?

  • Svar på tråden Namn till barn numer 6.
  • Barbro45

    Ira, Milo, Tilja, Viggo, tycker jag passar i stil med namnen på de andra gemensamma barnen. Blir lite nyfiken vilket uttal ni valt på Kidh. Långt eller kort i?

  • Flerbarnsmamma123

    [quote=79849268][quote-nick]Barbro45 skrev 2019-08-22 19:17:29 följande:[/quote-nick]

    Ira, Milo, Tilja, Viggo, tycker jag passar i stil med namnen på de andra gemensamma barnen. Blir lite nyfiken vilket uttal ni valt på Kidh. Långt eller kort i?

    [/quote

    Långt i.

  • fluu

    Även om stilarna mellan första och andra "kullen" skiljer stort så känns"sött" som den gemensamma nämnaren.

    Tilly, Sol, Vilja, Alea, Billie, Vilma, Isa, Juno, Lilly, Lykke, Lärke, Meja, Misa, Noelle, Poppy, Holly, Gry, Evina, Freja, Emmy.

    Julian, Sid, Seth, Noam, Noah, Elian, Eli, Levi, Loa, Troy, Theo, Milo, Elton, Colin, Ellis, Hugo, Isak, Isiah, Jack, Lex.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • trollhona
    Flerbarnsmamma123 skrev 2019-08-22 19:12:58 följande:

    Hej. Jag om min man väntar vårt 3 gemensamma barn. Jag har tre barn sedan tidigare. Vi behöver namntips.

    Mina tre sedan tidigare heter Ella, Lucas och Maja.

    Våra gemensamma heter Kidh och Naomi.

    Kan ni några fina namn?


    Känns som ni föredrar kortare namn. Antar att du vill ha till bägge könen.

    Pojke:
    Otis, Alec, Eli, Silas, John, Jonah

    Flicka:
    Iara, Elvy, Freja, Alva, Gabí

Svar på tråden Namn till barn numer 6.