• Anonym (Den och det)

    Är ni mera kinky än vad vänner, bekanta tror?

    Hur uppskattar du ert förhållande sett ur andra ögon? Är ni mera kinky i sängen än vad folk tror om er eller är det tvärtom?

    Med ?vanilj? och ?kinky? är det din uppfattning om orden du bedömer.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ni mera kinky än vad vänner, bekanta tror?
  • Anonym (...)

    Varför skulle någon tänka det ena eller det andra? Och hur skulle jag iof uppfatta det? Vad skulle man gå på liksom?

    Plus att svaren - vi är lika vanilj och vi är lika kinky är ju egentligen ett och samma svar. Du borde satt dem som en punkt.

  • Anonym (Den och det)
    Anonym (...) skrev 2019-08-23 08:35:34 följande:

    Plus att svaren - vi är lika vanilj och vi är lika kinky är ju egentligen ett och samma svar. Du borde satt dem som en punkt.


    Jag håller inte med dig att dessa två ska vara en och samma punkt och därför blev det som det blev.
  • Dr Ä

    Mitt sexliv blev bättre då jag slutade ta hänsyn till kvinnor. Typ i 30 års åldern. Efter det slipper jag inte dem. Mitt utgångsläge är att få dem att komma så många gånger som möjligt. Och ibland blir det sjukt perverst. Jag ha slutat fråga om dom vill ha dubbel penetration med en nån sexleksak. Man märker nog då man går för långt. Kvinnor är sjukare i huvve än man tror, eller trodde som 25 åring ;)

  • Anonym (Carro)

    Folk tror i allmänhet att de är mer kinky än dom i verkligheten är.

    Det mesta som uppfattas som kinky är mer vanilj än folk vill medge.

  • Anonym (A)
    Anonym (Carro) skrev 2019-08-23 13:04:26 följande:
    Folk tror i allmänhet att de är mer kinky än dom i verkligheten är.
    Det mesta som uppfattas som kinky är mer vanilj än folk vill medge.
    Tror jag med
  • Tukt
    Anonym (Carro) skrev 2019-08-23 13:04:26 följande:

    Folk tror i allmänhet att de är mer kinky än dom i verkligheten är.

    Det mesta som uppfattas som kinky är mer vanilj än folk vill medge.


    Men om man utgår från attityderna i detta forum, så skulle jag säga tvärt om. De flesta tycker det de själva gör är "normalt", medan andra är kinky och äckliga.
  • Anonym (Tvärtom)

    Tvärtom. Jag tror att folk tror att vi har bra mycket mer och vildare sex än vi har. Dom skulle bara veta hur dött det är i vårt sovrum...

Svar på tråden Är ni mera kinky än vad vänner, bekanta tror?