• Anonym (Hepp)

    Hur skulle ni svarat?

    Om jag misstänkt att min tjej är otrogen mot mig och jag skulle ta upp det med henne skulle jag bara fått ett iskallt svar som "Då är jag väl det".

    Skulle jag säga att det känns som att hon inte älskar mig skulle hon bara sagt Okej eller Då gör jag väl inte det.

    Hon skulle inte lägga någon energi på att försöka motbevisa mina tankar och känslor. Kan tillägga att jag aldrig har tagit upp det med henne. Inte om otrohet men däremot vid ett tillfälle att det känns som att hon inte älskar mig och då fick jag det svaret då gör jag väl inte det.

    Hur skulle ni svarat?

  • Svar på tråden Hur skulle ni svarat?
  • Anonym (A)
    Tow2Mater skrev 2019-08-23 18:18:21 följande:
    Skulle packat min väska och gått och inte sett mig om.
    +1
  • kioskvältare

    Varför ställer du inte raka frågor istället för att lämna påståenden som hon kan svara så på?

    Men främst, varför i all världen är du tillsammans med någon som du tror är otrogen och heller inte älskar dig? 

  • Anonym (.)

    Varför ska hon motbevisa dig?
    Jag påstår att du är ett troll - motbevisa mig!

    Sådana uppgivna svar får man om man ställt frågan alldeles för många gånger. 
    Du skiter i svaret utan vill bara ha ett enda svar, allt annat förkastar du.

    Det jag tycker att du ska göra är att beställa tid för parterapi nu på måndag. 

Svar på tråden Hur skulle ni svarat?