Bäst gravidlinne?
Gravidlinnen finns ju verkligen överallt...men var har ni hittat era bästa, mest prisvärda? Behöver ett par stycken att ha under wraps, koftor m.m. Vanliga, gärna ribbade, utan spets...help please
Gravidlinnen finns ju verkligen överallt...men var har ni hittat era bästa, mest prisvärda? Behöver ett par stycken att ha under wraps, koftor m.m. Vanliga, gärna ribbade, utan spets...help please
Gina Tricots e bra vad jag förstår på andra.. lite längre modell och så. inte så dyra..!!
Köpte ett rosa på HM för 79,50 och det gillar jag jättemycket...
Fick tips här på FL att köpa från HM-Rowells. Långa ribbade linnen som kostade 49kr. (Jag köpte nog en storlek för stort, för de var verkligen långa redan i "rätt storlek".)
Det var inga mammakläder utan vanliga, men de är verkligen toppen. Bra kvalitet, fanns i massor av färger och håller formen. Toppen att ha under koftor etc.
Annars har jag köpt mammalinnena från H&M i butik oxå. De gillar jag oxå.
Bäst i test enligt mig är Mama-licious linnen som sitter slimmade. Finns oxå i flera olika färger och jag gillar att det är en liten resår nedtill, så de inte åker upp. (jag har linnen jämt, under alla kläder, klarar inte av att känna skarvar nu...)
Inga av linnena jag pratar om har spets eller så.
Gina tricot och Vero moda har långa linnen för 100 lappen!!
Jag gillar skarpt h&´s linnen! prisvärda och bra kvalitet. jag hade ett sådant under förra graviditeten och de köpte jag någon gång typ i v 10 och hade jätte ofta under hela grav även efteråt. Även Gina Tricots långa modeller är super sköna tycker jag!
Lindex har fina mammalinnen för 99 kr dock enbart svarta och vita
Köpte förra året ett rosa linne på hm. Det är vädigt anpassat för den kropssform man har för stunden. Använder det fortfarande, fast jag har gått ner alla mina kilon.
JC har också linnen i deras bassortiment, lite olika färger. Jag har tyckt att dessa har varit jätte bra. Dock känner jag nu i v.32 att jag kanske inte kommer att kunna ha dem i så många veckor till. Men jag rekomenderar dom varmt.
hej nu vet jag inte va du bor
men ja köpte 3 linnen för 100 på Lager 157 i Gällstad. mellan Borås o Ulricehamn. (ska åka och köpa mer)
finns i svart, brun, vit, blå, grön, rosa, gul,...
fanns "korta" och "långa" jag tog korta och de går nästan ner till rumpan, de långa tyckte jag va sååå långa men? de kanske passar om man har större mage än mej (är i v 23)
Köpte kanonfina långa töjbara och färgglada linnen i katalogen Josefssons när jag var på tjocken, tror dom kostade 79:- så det blev ett par stycken...har från Gina T också men de är inte lika bra tycker jag......