• AnnaKlara

Bäst gravidlinne?

Gravidlinnen finns ju verkligen överallt...men var har ni hittat era bästa, mest prisvärda? Behöver ett par stycken att ha under wraps, koftor m.m. Vanliga, gärna ribbade, utan spets...help please

• Svar på tråden Bäst gravidlinne?
  • Thmaca

Vero Modas långa linnen. Mssa stretch, å sitter underbart på magen, töjer inte ut sig som många andra!

• Flora77

Kan absolut rekomendera de ribbade linnen The Bumblebee skriver om som kostar 49:- och är från HM postorder!!

• fialisastina

Jag håller HELT KLART med om att H&Ms linnen är de bästa!

• AnnaKlara

Okej toppen, tack ska ni ha alla, jag ska nog ta och kolla igenom H&M-katalogen...49:-, då har man ju inte mycket att förlora

• steffo trish

Köpte två på Hm när jag var gravid

• Twid

vero modas linnen är grymma!!! tappar inte formen och sååå skönt stretch! och lagom långa! *gillar*

• Emmec

Jag har köpt ribbade linnen på HM, de har funkat jätte bra. Till och med nu i v 40 så räcker de nästan över magen fortfarande. Det gör inga andra av alla mina mammakläder från HM... :)

• Blackie

På JC har de lite längre Marwin linnen med brottarrygg som är helt kanon i kvaliteten!!
    Kostar 129 kr. Har själv flera stycken som jag har under koftor, luvisar m.m.
    Rekommenderar!!

Svar på tråden Bäst gravidlinne?