Bäst gravidlinne?
Gravidlinnen finns ju verkligen överallt...men var har ni hittat era bästa, mest prisvärda? Behöver ett par stycken att ha under wraps, koftor m.m. Vanliga, gärna ribbade, utan spets...help please
Gravidlinnen finns ju verkligen överallt...men var har ni hittat era bästa, mest prisvärda? Behöver ett par stycken att ha under wraps, koftor m.m. Vanliga, gärna ribbade, utan spets...help please
Vill tillägga att jag beställt ribbade linnen från h&m men de har inte alls samma passform och kvalitet som JC:s.
Mama-licious linnen är underbara. Nu i v 38 är det de enda linnena som fungerar för mig.
De kostar 129 kr och kan köpas på internet och i en del gravid-butiker.
Mama-licious har SUPER! Bra kvalitet och jätte sköna
jag tycker lindex linnen är bäst! de finns i svart och naturvitt och kostar ca 100. såg att nån annan tipsade om samma.
Som hallon80 sa Gina Tricot! Köpte jättesköna långa trikålinnen (brottarlinnen) på Gina Tricot. De är hur bra som helst att ha under sina vanliga tröjor när magen fortfarande är liten men jeansen inte går att knäppa riktigt. De döljer att du "knäppt med gummiband" samtidigt som de är rymliga under armhålan (vilket inte är en nackdel har jag märkt!) ibland kan man ju känna sig något ofräsch. Dessutom är de billiga!
FIAPIA
Jag köpte linnen på Kapp-Ahl. 2 för 79kr
Inga mammalinnen, gick upp en storlek än innan graviditeten, dom är långa o ribbade töjbara och efter tvätt är dom som nya igen. Använt dom i stort sett under hela graviditeten...
De bästa tycker jag är de från Lindex som inte är gravidlinne utan vanliga. De är väldigt
långa och fungerar alldeles utmärkt som gravidlinne, och då är inte jag så liten. Nu använder jag dem nästan varje dag fortfarande, för de är så lätta att dra ner när man ska amma.
De kostar bara 79 kr och finns i alla möjliga färger. KÖP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tycker att de absolut bästa linnena finns på Polarn o Pyret. Skitbra verkligen!!
Jag måste hålla med Blackie. JC´s långa brottarlinnen är kanon. Både i kvalitet och pris. Love them!
har beställt från hm..inte mammakläder utan vanliga långa bara..beställde 3 st så ja hoppas dom sitter bra! :S
H&M s linnen är billiga sköna och bra kvalitè
Jag hade BOOB´s amningslinne också under graviditeten.
Blev lite litet på slutet, men det är bra kvalitet (mitt svarta linne är fortfarande svart) och lite rundat framtill, så att det inte blir någon glipa.
Jag har hittar det bästa SUPERLINNET!!!!!! Är egentligen inte gravid linnen. På Ginatricot. De har en bred resår i nederkant som gör att de formar sig perfekt över magen. Kostar bara 129 kr. Min mage är enorm och jag är dessutom 180 så vanliga gravidtröjor når inte ner då är det bara att ha ett linne under. Jag älskar mina linnen.