TS bra du är på rätt väg till ett mer kryddat sexliv.
Ja du vill ha mer kvinnoanpassad porr vilket tyvärr är vanligt då ni är alldeles för pryda i början för mer vågád sex. Jo jag håller med och är så trött på allt sprutande i ansikten men vet att det finns kvinnor som kommit till sk nästa steg och som får en kick av att med händer o mun få sin passive man att bara ta emot och se han spruta. Men dessa sprut i ansikte när hon står på knä får min snorre att gömma sig.
Bästa är om du själv letar filmer och då bara googla på tex romantic fuck sex eller andra detaljerade ord i din smak och du drunknar i svar. Välj visa filmer. Ett tips för att göra dettá diskret är att på moblilen ladda ner annan webläsare tex opera och skapa bokmärkes bibliotek för dina favoriter beroende på kategori. Själv har jag även laddat ner applås med kod så att ingen kan kolla mina hyss.
Men sen har jag själv trott o blivit matad med att porr är bara producerat för män och att kvinnorna är offer utnyttjas piskas, används som dockor blabla och därmed är offer som inte gillar denna typ av sex. Men nu mer vet jag att detta är inte så då jag senaste 5åren hängt på forum för mer utvecklad sex dvs kinky. Jo om ni bara visste hur kvinnor älskar kinky sex. Det handlar bara om att stegvis mogna, prova sig fram öppensinnigt och sluta rynka på näsan när man ser saker som idag chockar men senare kan bli din passion. Dock ska man veta att porrfilm klipps ihop hejdlöst och utelämnar tex förspel osv s därför får du ha det filtert i dej. Ta tex analsex som alla kvinnor o män älskar att få dvs pentrerade. På film ser man sällan att de mjukar upp anus, tar på glid utan de visar bara hur han kastar in den o börjar pumpa direkt. Det är exempel på att man kan inte bara följa filmen får då vill man aldrig mer bli penetrerad.
Jo jag sa nyss att alla älskar analsex....OM det görs rätt, med rätt inställning, ger det minst 5 seriösa försök och pang så har det förändrat sexlivet för ert resterande liv.
En annan sak är att binda sin partner hon el han och ha ögonbindel. Den oinvigde tycker det är våldtäckt, utnyttjande och han gör bara detta för att ta för sig av detta kvinnooffer. Men tänk vad fel. För erfarna par slåss man om att få bli den bundne och blir rena drogen att få vara bunden, maktlös, utlämnad, inte veta vad händer härnest, bli använd, överlåta sin kropp för någon annan ha skönt med är en stor kick.
Så när jag ser på anal porr gör jag det med mitt egna filter baserat på min erfarenhet och därmed uppskattar jag det som lärorikt och inspirerande av de delarna jag väljer suga åt mej.
Så kolla på porr med ditt eget filter men ha din öppensinnighet påkopplad för att inte dömma ut saker du inte vet något om. När du fått en bra samling bokmärken tittar ni tillsammans.
Tror alla killar skulla gilla det intiativet