Bisexuell i ett monogamt heteroförhållande
Det moraliska delemat kan bara TS själv svara på. Gör det som känns rätt för dig.
Jag har turen att leva i ett halvöppen förhållande där vi swingar tillsamnans med partnerbyten och gruppsex men alltid tillsammans däremot får jag träffa andra kvinnor för mina behov av tjejsex, Självklart får gubben träffa män om han vill men som han själv säger det kommer aldrig att hända.
Självklart skulle det bästa vara om du fick göra det öppet och ärligt men fungerar inte det så skulle i alla fall jag valt att göra det vid sidan om men så snyggt som möjligt. Finns en gräns för hur mycket man kan göra våld på sig själv och mycket man kan utplåna sin personlighet för att matcha en partners önskemål. Vet att moraltanterna som ser allt i svart eller vitt kommer att opponera sig och säga att kan man inte få tillåtelse till sexuella äventyr av sin partner så får man skaffa en ny partner eller följa partnerns önskemål. Så enkelt är sällan livet. Varför bryta upp från en bra relation för en så banal sak som att man inte blir helt sexuellt tillfredsställd i relationen. En 100% matchning med en partner finns bara i fantasin så ibland får man göra det bästa av situationen även om det inbör att vara lite oärlig mot en partner för att kunna vara ärlig mot sig själv.