• Anonym (anonymkille)

Är längd på slak penis viktigt för er tjejer/kvinnor?

Undrar vad ni tjejer/kvinnor tycker och tänker när ni ser en slak penis på en man, speciellt vad gäller längden.

Tex, ifall ni hade dejtat med någon kille/man, och sedan så visar det sig att hans penis är väldigt liten när den är slak, från 5-7cm i längden och 9-10 cm i omkretsen. Vad hade ni gjort?

Men vid erektion är den 14cm, med en omkrets kring 12-13.5cm.

Uppskattar ärliga svar från er tjejer/kvinnor, samt berätta gärna hur gamla ni är, och ifall ni har stött på någon man med liknande proportioner, och vad hände? hur reagerade ni och hur  kände ni inför det.

Anledningen till att jag ställer denna frågan, är för att jag just har en sådan penis, och är ärligt tala rädd att dejta, eller inledda ett förhållande.

Är ej oskuld, och har haft sex innan, dock så har jag aldrig njutit och alltid skämts.

Som sagt, jag vill ha ärliga svar från er.

• Svar på tråden Är längd på slak penis viktigt för er tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Kvinna)

Min förre man hade 15 cm slak och den styvnade bara menbehöll längden

Min nuvarande har ca 2-3 cm slak och 8 cmstyv.

Jag personligen bryr mig inte om det. Älskar man mannen älskar man hans penis också

• Anonym (H)

Har aldrig brytt mig om hur stor den är slak. Helt ointressant!

• Anonym (Same size)

Är det som så att du är killen som häromdagen skrev ett inlägg om att du var självmordsbenägen över din penis? Jag skrev ett långt inlägg där jag försökte få dig att förstå att du är fullkomligt normalt stor, tom över snittet i omkrets. Jag mådde också dåligt över min penis en längre tid tills dess att jag kom till insikt att jag var förblindad av porrindustrin där alla hade minst 20-25 cm. Men i all ärlighet, tror du verkligen att det är längden som tjejerna egentligen är ute efter? Min tjej tycker tom att jag är för lång! Nej det är omkrets som spelar roll och om vi får gå på dessa siffror ?den genomsnittliga storleken på en erigerad penis är 13,2 cm lång och omkretsen är 11,66 cm och en penis som är slak är 9,16 cm lång och 9.31 cm i omkrets? så ligger både du och jag en bit över som sagt. Helt klart finns det killar som har både längre och större men har läst om lika många killar där som mår dåligt över att de har för stora då deras tjejer inte klarar av dem och tom får ont. Vissa har svårt att få oralsex pga deras storlek. Och att du som jag är en grower not a shower är ju egentligen bara lämpligt då den ej är i vägen när den inte skall användas och kanske tom lite imponerande hur den kan öka så markan i storlek vid stimulans. Tjejer bryr sig mindre om hur den är slak, när de tar på den blir den ju erigerad ganska omgående ändå. Så glädjs istället åt din penis och lär dig hur du skall använda den istället. Jag kan knep som får min tjej att tjuta av vällust när vi har sex. Allt handlar om vinklar och teknik!

• Anonym (1)

Mitt ex hade så. Typ 4-5cm slak, men fullt normal i erektion. Jag brydde mig inte. Insåg för mig själv att han förmodligen inte är en sån som oproblematiskt bastar/badar naken med andra, samt säkert blivit retad i skolan, så bäst att inte nämna det alls. Huvudsaken för mig var att den funkade att ligga med.

• BurningDiamond

Det är i princip bara män som är intresserade av kuk-storlekar. Du hittar säkert en några få kvinnor som bryr sig, men de är ovanliga.

• Anonym (Äsch)

Sambon har klassisk "PLÄP" i slakt tilstånd, mått liknande dina gissar jag. Spelar ingen som helst roll.

• Anonym (Em)

För mig är storleken viktigt. Jag tycker det är avtändande med en liten slak penis. Faktiskt så blir jag äcklad av det. Jag vet att man inte kan rå för storleken men jag skulle aldrig kunna dejta en man med minimal barnpenis.

• Samtalshoran

You're a shower not a grower, inga konstigheter med att ha en mindre penis när den är slak.

• Anonym (J)

Tjejer / kvinnor har olika smak , och många tycker det är sexigt med en stor penis även slak , men det är en väldigt liten minoritet som har stor penis som krav , och skulle dumpa en kille man tycker om på grund av penisen.

Det finns så många saker som är viktigare med en man.

Ditt problem finns mest i ditt huvud.

• Anonym (Same here)

Här är en grover till!

Något jag har märkt är att tjejer gärna tittar efter ett "paket". När dom inte ser den där stora bulan dom vill så blir dom irriterade/sura, blinkar en gång och tittar upp o ger en ilsken blick och släpper inte övonkontakten. Ungefär som dom säger, vem fan är du, varför står du o pratar med mig?

Jätte jobbigt då jag är över medel när den är stor. De släpper inte sin ilskna blick o tittar definitivt inte ner mera igen utan bara går så fort samtalet har avrundats, vilket det görs ganska snabbt när det sker.

Sen har andra även kommit in när man har kissat på fest o liknande o tjuvkikat. O så kan det aldrig bli något med dom för att dom verkligen tror att man bara har en 8-9cm kuk.

Medans de man har legat fått till det med anser att man har en stor, större än de flesta dom varit med.

Undrar när tjejer ska förstå detta någongång ?

O ha som en tidigare skrev, gillar inte att duscha naken i simhall t ex o skulle aldrig bästa naken med andra killar.

Svar på tråden Är längd på slak penis viktigt för er tjejer/kvinnor?