• Anonym (anonymkille)

Är längd på slak penis viktigt för er tjejer/kvinnor?

Undrar vad ni tjejer/kvinnor tycker och tänker när ni ser en slak penis på en man, speciellt vad gäller längden.

Tex, ifall ni hade dejtat med någon kille/man, och sedan så visar det sig att hans penis är väldigt liten när den är slak, från 5-7cm i längden och 9-10 cm i omkretsen. Vad hade ni gjort?

Men vid erektion är den 14cm, med en omkrets kring 12-13.5cm.

Uppskattar ärliga svar från er tjejer/kvinnor, samt berätta gärna hur gamla ni är, och ifall ni har stött på någon man med liknande proportioner, och vad hände? hur reagerade ni och hur  kände ni inför det.

Anledningen till att jag ställer denna frågan, är för att jag just har en sådan penis, och är ärligt tala rädd att dejta, eller inledda ett förhållande.

Är ej oskuld, och har haft sex innan, dock så har jag aldrig njutit och alltid skämts.

Som sagt, jag vill ha ärliga svar från er.

• Svar på tråden Är längd på slak penis viktigt för er tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Liten kuk)

Jag har en rätt liten kuk. Den kan vara pytteliten som slak och när den är kall kan den nästan dra sig in helt och hållet. Att göra propellern är omöjligt för mig.

Så slak kan den vara allt från 0 cm till 4-5 cm och i omkrets kanske 6-7 cm. Ståndet är c:a 11x11 cm.

"Konstigt nog" har jag aldrig haft svårt att hitta kvinnor som har velat ha sex med mig och komma tillbaka och vilja ha mer sex med mig.

Inte alla kvinnor har behov av att mannen har en jättekuk och som är nästan lika stor i slakt tillstånd. Alla är vi olika.

• Pentra

Min sambos är en grower. Den är ca 4-4.5 cm slak och ca 17.5 cm vid stånd (omkrets ca 14.5 cm). Älskar att uppleva hur den längdmässigt växer runt 400 % när jag leker med den och smakar den mellan mina läppar och i min mun. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Grossglanz
    Vargaflickan skrev 2019-09-08 13:19:01 följande:

Asså, de här liten kuk-trådarna börjar nå samma nivå som "längdtjejen" som typ är självmordsbenägen över hur hon tror att killar bara föredrar långa tjejer... Skriv inte i tråden mer för precis som i de trådarna så går det in i ett öra och ut ur det andra... Så ts sök professionell hjälp med dina osäkerheter.

Du verkar ha bra musiksmak:)
  • Anonym (slakis)

Min sambo blir rätt liten slak och jag tycker mest bara det är fascinerande att det kan vara så stor skillnad :) Den är ju bara slak i icke-sexuella sammanhang (eller strax före/efter sex) när det inte spelar nån roll hur stor den är. Skulle inte oroa mig för det om jag var du.

(Har inte läst någon annans svar, bara TS.)

• Anonym (Same here)
    Anonym (Äsch) skrev 2019-09-08 10:24:51 följande:

Men på riktigt? Att sänka blicken för att sen ta stark ögonkontakt är kroppsspråkets version av att be någon dra åt helvete. Jag kan försäkra dig att dessa kvinnor precis som du säger inte vill prata med dig och vill att du går din väg. Helt utan relation till att de skulle kunna se att du skulle vara liten slak.

Oj, hade inte sett denna! Nej det du skrev stämde inte. Jag brukar sällan börja att prata med någon tjej utan det är oftast dom som pratar till mig. O Sen kollar dom in mig noggrannare än enbart ansiktet. Står o stirrar mellan benen o ser dom inte den där bulan så reagerar dom som jag skrev. Handlar ingenting om att jag stör eller något sådant då det oftast inte ens är jag som tar första kontakten. Ler alltid och är trevlig. Det är en skillnad mellan att titta ner i backen för att man vill avsluta samtalet eller att titta ner och betrakta. Det förstnämnda brukar inte hända utan det andra och så får som en röd rodnande med sur blick. Så är det! Händer ofta när jag går gåendes på stranden t ex.
  • Anonym (Viktigt)
    Anonym (anonymkille) skrev 2019-09-08 03:35:21 följande:

Undrar vad ni tjejer/kvinnor tycker och tänker när ni ser en slak penis på en man, speciellt vad gäller längden.

Tex, ifall ni hade dejtat med någon kille/man, och sedan så visar det sig att hans penis är väldigt liten när den är slak, från 5-7cm i längden och 9-10 cm i omkretsen. Vad hade ni gjort?

Men vid erektion är den 14cm, med en omkrets kring 12-13.5cm.

Uppskattar ärliga svar från er tjejer/kvinnor, samt berätta gärna hur gamla ni är, och ifall ni har stött på någon man med liknande proportioner, och vad hände? hur reagerade ni och hur  kände ni inför det.

Anledningen till att jag ställer denna frågan, är för att jag just har en sådan penis, och är ärligt tala rädd att dejta, eller inledda ett förhållande.

Är ej oskuld, och har haft sex innan, dock så har jag aldrig njutit och alltid skämts.

Som sagt, jag vill ha ärliga svar från er.

Ja, det har betydelse.

Vid första dejten brukar jag be killen dra ner dragkedjan (inte byxorna) och dra fram kuken så jag får en uppfattning om hur lång och grov den är i slakt tillstånd.
  • Anonym (Mm...)
    Anonym (Viktigt) skrev 2019-11-23 15:11:48 följande:
    Ja, det har betydelse. Vid första dejten brukar jag be killen dra ner dragkedjan (inte byxorna) och dra fram kuken så jag får en uppfattning om hur lång och grov den är i slakt tillstånd.

Eller hur...
  • Anonym (anonymkille)
    Anonym (Viktigt) skrev 2019-11-23 15:11:48 följande:
    Ja, det har betydelse.

Vid första dejten brukar jag be killen dra ner dragkedjan (inte byxorna) och dra fram kuken så jag får en uppfattning om hur lång och grov den är i slakt tillstånd.

Mår fan riktigt jävla dåligt varje dag pga min kuk och just nu mår jag rent av skit, jag läste precis det du skrev, och det känns som en lastbil kört in i mig.

Jag vet att du kanske skämtar, men sanningen är att man som man mår väldigt väldigt dåligt ifall man inte når upp till idealen, eller om man befinner sig strax före medel eller liknande, när det gäller kuk.

En kuk är det viktigaste som en man kan ha, och kuken genomsyrar alla aspekter i livet. Sedan på toppen av allt detta, så är det så att man "valde" inte detta, utan man fick detta helvete vilket gör saken ännu värre, man tappar sin livslust och har ingen motivation för något. Man känner sig förbannad och hatad av sin skapare, vem det nu är.

• Anonym (äh)

Men jag tänker att det måste vara jobbigt att ha en stor kuk i slakt tillstånd med tanke på att den kanske får dåligt plats/blir obekvämt i byxor osv. Dessutom säger ju inte längden i slakt tillstånd något om hur stor den är i erigerat.

Visst, är vi kvinnor attraherade av någon är det kanske så att vi kollar "bulan" men i mitt fall är det att jag kanske inte fantiserar om storleken utan det är mer att jag synar hela mannen eftersom jag är så intresserad, ungefär som att jag även kan kolla väldigt mycket på händer, armar och hår. 

En stor bula kan ju också vara en stor pung. Det är ju inte alltid man ser kukens konturer genom byxorna direkt, speciellt inte jeans.

• Storken
    Anonym (äh) skrev 2019-11-23 15:53:31 följande:

Men jag tänker att det måste vara jobbigt att ha en stor kuk i slakt tillstånd med tanke på att den kanske får dåligt plats/blir obekvämt i byxor osv. Dessutom säger ju inte längden i slakt tillstånd något om hur stor den är i erigerat.

Visst, är vi kvinnor attraherade av någon är det kanske så att vi kollar "bulan" men i mitt fall är det att jag kanske inte fantiserar om storleken utan det är mer att jag synar hela mannen eftersom jag är så intresserad, ungefär som att jag även kan kolla väldigt mycket på händer, armar och hår. 

En stor bula kan ju också vara en stor pung. Det är ju inte alltid man ser kukens konturer genom byxorna direkt, speciellt inte jeans.

Längden slak säger ju ändå lite grann om storleken. Har aldrig hört talas om en kuk som kryper när den hårdnar. Så har du tex 14 cm slak så lär du ju ha minst 14 hård.

Tycker inte heller det är problematiskt att få plats med en stor i kallingar eller byxor. Skulle det vara svårt så snackar vi nog riktigt stora, typ 20 slak...
Svar på tråden Är längd på slak penis viktigt för er tjejer/kvinnor?