• Anonym (C. E)

    Hon tog honom

    Jag hade fyllesex med en kille för 6 år sedan. Sedan dess har jag haft pojkvän, dejtat o legat med andra. Plötsligt började han få upp ögonen för min kompis, jag försökte snacka ner henne framför honom för att han skulle tappa intresse. Inget hjälpte.

    Efter ett tag började hon få intresse för honom också, de satte sig ner för att prata med mig o ville inte gå vidare med att dejta eller ses om jag inte var okej med allting. Jag sa att jag var okej med det, fast jag va aldrig det. Jag hade en crush på honom o har haft det sedan vi låg en gång för dessa 6 år sedan.

    De frågade flera gånger om jag va okej, jag sa alltid ja men jag ljög.

    När de väl började dejta så ställde jag till en scen, hängde ut dem framför våra gemensamma vänner på Facebook o bröt med dem totalt.

    Gjorde jag fel? Eller hon som faktiskt tog honom ifrån mig? Han hade påpekat flera gånger att han inte va intresserad av mig.

  • Svar på tråden Hon tog honom
  • Tazzme

    Du gjorde fel. Helt fel.


    För det första hade ju du ingen "rätt" till killen till att börja med. Ni hade ett ONS för sex år sedan, inte ett förhållande. Och han har varit tydlig med att han inte är intresserad av dej.


    Och till råga på det, så hade båda killen och din vän uppenbarligen vid flertalet tillfällen frågat av dej om det var OK att de dejtade. Och du sa "ja". Ditt eget fel om du då ljög. De kunde ju inte veta att du ljög för dom, utan litade på dig, som man ju borde kunna göra då det gäller ens vänner.


    Du borde be dom båda om ursäkt. 


    Hoppas dock att du inte är allvarlig med detta och att detta bara är en trolltråd.

  • Anonym (A)

    Ja, du, vad tror du själv?

    Du äger inte honom. Han vill inte ha dig. Du har burit dig enormt illa åt. Låt dom vara ifred.

  • Anonym (Psyco)

    Hur gammal är du? Man kan tro du är 16 år gammal. Något fel på dig är det ju uppenbarligen. Du tycker alltså att du ÄGER en människa i 6 år? Sök hjälp ditt Psyco. Hoppas fan inte du sabbat något nu. Hoppas dom svarar med samma mynt mot dig. Det förtjänar du.

  • Zarch

    Nu vet jag inte riktigt ålder på dig men eftersom det var sex år sedan som du hade sex med denna snubbe så får jag anta att du är vuxen.

    Nej nu får du faktiskt söka hjälp, det är inte friskt att hänga upp sig vid en individ som man enbart delat ett möte med efter så lång tid. Du har passerat gränsen kaninkokerska med råge och det är synd att ingen i din omgivning verkar ha ta dig i örat på riktigt och bett dig lägga av med att stalka denna kille, han har uttryckt att han inte är intresserad så det får du banne mig lyssna på.

    Lämna dom ifred och gör du inte det så hoppas jag att det dimper ner en polisanmälan innanför din dörr inom kort.

  • Pierott

    Herregud, du behöver hjälp. De har gått 6ÅR och han har tydligt markerat att han inte har intresse av dig. Dessutom fråga dom om det var okej att dom dejtade!

    Skärp dig o väx upp!

  • Anonym (Z)

    Ja, du gjorde helt fel. Vissa smällar får man ta.

  • Anonym (?)

    Gissar att det är du som är vännen, om inte så bör du nog läsa igenom det du skrivit en gång till.

  • BurningDiamond

    Förstår inte alls varför detta par ens skulle sätta sig ned med nån brud som killen fylle-knullade för 6 år sedan. Jag tycker att du gör dem en tjänst om du ser till att avlägsna dig från deras liv när du beter dig så illa som du beskriver.

  • Anonym (Emma)

    Är du ens seriös med detta inlägg eller är det bara ett påhitt för att få reaktioner?

    Är det sant så har du helt klart agerat på ett oacceptabelt vis. Han va aldrig din så hon kan inte ha tagit honom ifrån dig. Att de ens bad om ditt godkännande känns osannolikt men skyll dig själv när du ljuger.

  • neverpreggo

    Det här är väl en tråd där TS egentligen är kompisen...

  • Anonym (...)

    Haha, klart du gjorde fel. Du framstår ju som helt sjuk i huvudet.. Först säger du att det är okej att de dejtar, de börjar dejta och sen hänger du ut dem? Hur är det fatt där inne bakom pannbenet egentligen? Ni låg för SEX ÅR SEN.. Kom över honom för fan. Var du 12 år när du låg med honom och är 18 år idag eller?

  • Anonym (wella)

    Om jag var dem så hade jag inte brytt mig om att brutit med dem, de är nog bara glada att slippa dig.

    Han är inte ens intresserad av dig, och din kompis, henne snackade du skit om. Jag förstår inte varför de ens satte sig ner och pratade med dig om att de vill ha varandra, för du har inget med det att göra.

    Säger bara, du kanske bröt med dem först, men du kan ju räkna med att de brutit med dig först om du bara gett dem den chansen.

  • FuckGoggleAskMe

    Ja stölder av killar är hemskt, hände mig också. Jag var jättekär i en skitsnygg, snäll kille. Inget allvarligt hände, men vi höll hand och hade djupa samtal. Sen plötsligt svek han mig och flyttade iväg. Nu har jag hört på omvägar att han gift sig! Attans tjej! Han var ju den som förgyllde tillvaron på mulleskolan, och jag hade sett fram emot att börja ettan med honom, men så drar han bara (han skyllde på sina föräldrar för det), och gifter sig med någon annan! Inte nog med att jag lidit alla dessa år, utan nu tar tjejen honom också! Ska leta reda på henne på FB och skriva underliga meddelanden. Han ska inte låtsas att det som hände i skogen på mulleskolan inte betydde något! Vi t.o.m. delade falukorvssmörgås en gång!

  • Anonym (Fia)

    Är ju uppenbart att det är kompisen som skriver, då man sällan framför sig själv som monster - beskriver alla fel man själv gjort och samtidigt hur oskyldiga de andra parterna är. Riktigt osmart trollning.

    Ni som skriver att TS gjort fel matar den ?stackars oskyldiga? tjejen med bekräftelse på att hon blivit orättvist behandlad. Vi vet ju inte alls om det är så här det gått till. Brukar ju som bekant finnas två sidor av historien.

Svar på tråden Hon tog honom