• Anonym (Utomkveds??)

    Vecka 5+5 SÅG INGET PÅ VUL!

    Är så rädd för utomkveds.

    Var på sjukhuset och gjorde vul (vaginalt ultraljud) i vecka 5+1. Där syntes bara en förtjockad slemhinna.

    I vecka 5+5 (idag, alldeles nyss) gjorde jag hos en privat klinik.

    Där syntes samma.. bara en förtjockad slemhinna.

    Borde dem inte sett iallafall en hinnsäck?

    Är sååå rädd att det är utomkveds.

    Har haft små Blödningar sen jag testade positivt (2 dagar innan jag testade positivt tillomed)

    Testade faktiskt samma dag som blödningen kom (e dagar innan bim) men då var gravtest negativt!

    Tog ett test idag som visade 3+ och ett vanlig sticka också.

    Nån som varit med om samma och som det slutat positivt för???

  • Svar på tråden Vecka 5+5 SÅG INGET PÅ VUL!
  • Cornelia90

    Hej! Var med om samma. Hade en blödning samt värk i vänster sida av tjejmagen, fick göra vul i vecka 5. De såg bara en förtjockad slemhinna, de tog också hcg i blod samt bokade uppföljning 2 veckor efteråt. Nästa vul i v. 7 slog ett hjärta därinne, nu världens finaste dotter. Håller tummarna för dig!

  • Anonym (Utomkveds??)
    Cornelia90 skrev 2019-09-10 17:55:21 följande:

    Hej! Var med om samma. Hade en blödning samt värk i vänster sida av tjejmagen, fick göra vul i vecka 5. De såg bara en förtjockad slemhinna, de tog också hcg i blod samt bokade uppföljning 2 veckor efteråt. Nästa vul i v. 7 slog ett hjärta därinne, nu världens finaste dotter. Håller tummarna för dig!


    Var du i vecka 5+?
  • Anonym (Utomkveds??)
    Cornelia90 skrev 2019-09-10 19:38:50 följande:

    Ja jag var i v.5+3 :)


    Hoppas på samma tur för mig ! När börja du blöda och hur länge?
  • Cornelia90
    Anonym (Utomkveds??) skrev 2019-09-10 23:27:36 följande:

    Hoppas på samma tur för mig ! När börja du blöda och hur länge?


    Jag hade en blödning tidigt, måste varit nån dag innan

    Vul för jag fick komma fort till gyn. Värken höll i sig i hela graviditeten i stort sett. Hoppas också på att du har samma tur!
Svar på tråden Vecka 5+5 SÅG INGET PÅ VUL!