• Brahms

Svagt plus???

Hjälp mig!! Svagt plus eller inbillning?

• Svar på tråden Svagt plus???
  • Roxwell

Tänkte ?Ojj vad många som svarat? haha!

Oki! Jag förstår känslan. Har alltid haft enorm barnlängtan och alltid sagt att skulle jag bli gravid, förhållande eller ej, så behåller jag. Stort lycka till!

• Brahms
    Padawan skrev 2019-09-13 00:03:43 följande:

Svagt plus helt klart!????

Jag hoppas verkligen det men när jag gjorde test idag så var det svagare =( Håller tummarna att det var något fel på mitt urin...
  • Padawan
    Brahms skrev 2019-09-13 11:35:06 följande:

Jag hoppas verkligen det men när jag gjorde test idag så var det svagare =( Håller tummarna att det var något fel på mitt urin...

Hmm, bara vänta och se helt enkelt! Det blir inga streck om man inte har gravidhormoner (eller vad det nu kallas)! Hoppas inte det är ett tidigt missfall.. Fortsätt kissa på sticka! Håller tummarna <3
  • Lillan870

Hej, är beräknad att få min mens om ca 6-7 dagar har sedan min ägglossning haft oerhört ont i nederdelen, haft stickningar och är öm dagligen, ömma bröstvårtor. Vi prickade in dagarna under ägglossning. Vet att det är tidigt men kunde inte hålla mig. Inbillar jag mig ett svagt tidigt streck när jag vinklar?

• Mudcakemonster
    Lillan870 skrev 2019-09-14 19:05:08 följande:

Hej, är beräknad att få min mens om ca 6-7 dagar har sedan min ägglossning haft oerhört ont i nederdelen, haft stickningar och är öm dagligen, ömma bröstvårtor. Vi prickade in dagarna under ägglossning. Vet att det är tidigt men kunde inte hålla mig. Inbillar jag mig ett svagt tidigt streck när jag vinklar?

Ser ett streck :) spännande. Det är ju ganska tidigt ännu.
  • Lillan870

Är det sant!? Du gav mig verkligen ett litet hopp nu, vi har en enorm barnlängtan men lider av endometrios ??

• Lillan870

Är det sant!? Du gav mig verkligen ett litet hopp nu, vi har en enorm barnlängtan men lider av endometrios

• Mudcakemonster
    Lillan870 skrev 2019-09-14 19:27:15 följande:

Är det sant!? Du gav mig verkligen ett litet hopp nu, vi har en enorm barnlängtan men lider av endometrios ??

Håller alla tummar och tår för er! Vi är barnlösa pga manlig faktor och håller just nu på med vår första IVF runda. Är nu på ruvardag 15 (första Fet) och hoppas på att mensen forstätter hålla sig borta.
  • Lillan870

Åh lycka till vi kommer att ställas i kö för ivf om vi inte lyckas snart. Berätta gärna hur det går för dig fram över :)

Svar på tråden Svagt plus???