Svagt plus???
Hjälp mig!! Svagt plus eller inbillning?
Hjälp mig!! Svagt plus eller inbillning?
Tänkte ?Ojj vad många som svarat? haha!
Oki! Jag förstår känslan. Har alltid haft enorm barnlängtan och alltid sagt att skulle jag bli gravid, förhållande eller ej, så behåller jag. Stort lycka till!
Svagt plus helt klart!????
Svagt plus helt klart!????
Jag hoppas verkligen det men när jag gjorde test idag så var det svagare =( Håller tummarna att det var något fel på mitt urin...
Hej, är beräknad att få min mens om ca 6-7 dagar har sedan min ägglossning haft oerhört ont i nederdelen, haft stickningar och är öm dagligen, ömma bröstvårtor. Vi prickade in dagarna under ägglossning. Vet att det är tidigt men kunde inte hålla mig. Inbillar jag mig ett svagt tidigt streck när jag vinklar?
Hej, är beräknad att få min mens om ca 6-7 dagar har sedan min ägglossning haft oerhört ont i nederdelen, haft stickningar och är öm dagligen, ömma bröstvårtor. Vi prickade in dagarna under ägglossning. Vet att det är tidigt men kunde inte hålla mig. Inbillar jag mig ett svagt tidigt streck när jag vinklar?
Är det sant!? Du gav mig verkligen ett litet hopp nu, vi har en enorm barnlängtan men lider av endometrios ??
Är det sant!? Du gav mig verkligen ett litet hopp nu, vi har en enorm barnlängtan men lider av endometrios
Är det sant!? Du gav mig verkligen ett litet hopp nu, vi har en enorm barnlängtan men lider av endometrios ??
Åh lycka till vi kommer att ställas i kö för ivf om vi inte lyckas snart. Berätta gärna hur det går för dig fram över :)