• Brahms

Svagt plus???

Hjälp mig!! Svagt plus eller inbillning?

• Svar på tråden Svagt plus???
  • Mudcakemonster
    Lillan870 skrev 2019-09-14 19:57:34 följande:

Åh lycka till vi kommer att ställas i kö för ivf om vi inte lyckas snart. Berätta gärna hur det går för dig fram över :)

Hoppas ni slipper det :) ja det skall jag försöka göra. Uppdatera gärna du också seb hur det gick.

Har haft mensvärk i fleeeera dagar men ingen mens.
  • Brahms

Syns betydligt tydligare i verkligheten. Jag gjorde ett test imorse med clearblue istället för det märke jag använt förra gången. Tyckte först det såg negativt ut, efter några minuter tycktes jag mig kunna ana ett streck, men det var så lite att jag ändå ansåg mig själv som galen och lämnade testet. Sen såg det ut så här efter kanske en halvtimme. Jag VET att man inte ska lita på tester efter tio minuter, jag ska ta ett nytt imorgon, men jag tycker ändå att det är konstigt att det händer först nu att jag får svaga plus och plus överhuvudtaget. Detta har aldrig hänt innan. Särskilt med tanke på att jag hade en ev nidblödning 6 dagar efter ägglossning och att min mens nu är 7 dagar sen. Jag väntar tills mensen eller plusset kommer, men jag kan ju inte hjälpa att spekulera!
  • MichelleMilli

Någon som kan hjälpa mig tyda detta!??

Sambon och jag har försökt i ca 8 månader nu. Vi prickade äl exakt denna månaden.

Jag testade i måndags 6 dagar innan bim med clearblue early, dock ej morgonurin.

Då jag känt mig illamående, svettas mer än vanligt samt känslig för dofter.

Fick något svagt väldigt svagt streck. Är osäker om det är spökstreck eller mycket riktigt ett väldigt svagt positivt resultat. Ska testa mig imorgon igen. Men är såå nyfiken!! Vad tror ni?

Väldigt svårt att få med på bild. Syns lite tydligare i verkligheten.

• Brahms

Jättesvårt att se på bilden, men jag håller verkligen tummarna!! 

Jag har fortfarande inte fått ett ordentligt plus och är på bim + 16...

• MichelleMilli

Fick ett svagt positivt eventuellt spökstreck i måndags. Testade idag nu igen På morgon urin med clearblue early.

Har bim på lördag. Sparade morgon urinen och testade ca 3 timmar senare. (Hört att det inte ska vara någon fara om de står i kylen och sen att man tar fram urinen 30 min innan man ska testa)

Fick ett till streck i ?gravid? rutan men åt fel håll. Är testet fel då? För kontroll rutan funkade. Vad tror ni?

• Emma8917

Jag blev också helt konfunderad när jag idag för att stilla mina nerver köpte ett gravtest. Är isf extremt tidigt ska inte ha mens förens runt 3/10. Är det ett spökstreck?? Eller inget alls?

• Brahms

Uppdatering: Vilken berg och dalbana det här har varit. Imorgon ska jag till doktorn för att bekräfta graviditet eller missfall. Väldigt nervös =( <3 

• 2barnsmorsan
    Brahms skrev 2019-10-08 23:23:37 följande:

Uppdatering: Vilken berg och dalbana det här har varit. Imorgon ska jag till doktorn för att bekräfta graviditet eller missfall. Väldigt nervös =( <3 

Lycka till, håller tummarna för att det är en graviditet!
  • Moaalice

Testade i morse å håller på att sitta mig blind, tycker mig se ett svagt svagt streck men svårt att fånga på bild....någon som vill tro?

• Moaalice

Testade i morse å håller på att sitta mig blind, tycker mig se ett svagt svagt streck men svårt att fånga på bild....någon som vill tro?

• Olivia1995
    Moaalice skrev 2019-10-12 14:52:49 följande:

Jag ser ett svagt streck!! :D
  • Moaalice

Olivia1995, sååå spännande jag har inte kunnat fokusera på något idag....Har noll koll på när jag hade mens senast då jag e sjukt oregelbunden.

Får testa om några dagar igen....om jag kan vänta ????

• Moaalice
    2barnsmorsan skrev 2019-10-09 10:16:54 följande:

Lycka till, håller tummarna för att det är en graviditet!

Hur har det gått för dig?
  • Moaalice
    Brahms skrev 2019-10-08 23:23:37 följande:

• Brahms
    Moaalice skrev 2019-10-12 16:46:48 följande:
    Åååh, jag ser också streck på båda testen!!!! Håller tummarna! Uppdatera oss gärna om hur det går :) 

Uppdatering:
    Blödningen jag fått visade sig vara missfall :( 
Svar på tråden Svagt plus???