Svagt plus???
Hjälp mig!! Svagt plus eller inbillning?
Hjälp mig!! Svagt plus eller inbillning?
Åh lycka till vi kommer att ställas i kö för ivf om vi inte lyckas snart. Berätta gärna hur det går för dig fram över :)
Detta är verkligen ett solklart plus. Vad kul. Vad har du haft för symtom? :)
Ser positivt ut!!!! ????
Någon som kan hjälpa mig tyda detta!??
Sambon och jag har försökt i ca 8 månader nu. Vi prickade äl exakt denna månaden.
Jag testade i måndags 6 dagar innan bim med clearblue early, dock ej morgonurin.
Då jag känt mig illamående, svettas mer än vanligt samt känslig för dofter.
Fick något svagt väldigt svagt streck. Är osäker om det är spökstreck eller mycket riktigt ett väldigt svagt positivt resultat. Ska testa mig imorgon igen. Men är såå nyfiken!! Vad tror ni?
Väldigt svårt att få med på bild. Syns lite tydligare i verkligheten.
Jättesvårt att se på bilden, men jag håller verkligen tummarna!!
Jag har fortfarande inte fått ett ordentligt plus och är på bim + 16...
Fick ett svagt positivt eventuellt spökstreck i måndags. Testade idag nu igen På morgon urin med clearblue early.
Har bim på lördag. Sparade morgon urinen och testade ca 3 timmar senare. (Hört att det inte ska vara någon fara om de står i kylen och sen att man tar fram urinen 30 min innan man ska testa)
Fick ett till streck i ?gravid? rutan men åt fel håll. Är testet fel då? För kontroll rutan funkade. Vad tror ni?
Och så blev de grått igen.. och de blåa försvann efter 20 min
Jag blev också helt konfunderad när jag idag för att stilla mina nerver köpte ett gravtest. Är isf extremt tidigt ska inte ha mens förens runt 3/10. Är det ett spökstreck?? Eller inget alls?
Uppdatering: Vilken berg och dalbana det här har varit. Imorgon ska jag till doktorn för att bekräfta graviditet eller missfall. Väldigt nervös =( <3
Uppdatering: Vilken berg och dalbana det här har varit. Imorgon ska jag till doktorn för att bekräfta graviditet eller missfall. Väldigt nervös =( <3
Testade i morse å håller på att sitta mig blind, tycker mig se ett svagt svagt streck men svårt att fånga på bild....någon som vill tro?
Testade i morse å håller på att sitta mig blind, tycker mig se ett svagt svagt streck men svårt att fånga på bild....någon som vill tro?
Olivia1995, sååå spännande jag har inte kunnat fokusera på något idag....Har noll koll på när jag hade mens senast då jag e sjukt oregelbunden.
Får testa om några dagar igen....om jag kan vänta ????
Lycka till, håller tummarna för att det är en graviditet!