Inlägg från: Utvandraren |Visa alla inlägg
  • Utvandraren

Hur ska jag hantera min svärmor??

jrockyracoon skrev 2019-09-13 18:06:23 följande:
    Tack för att du noterar min närvaro.

Dock uppskattar jag saklig kritik, och det har jag inte fått av dig. Är det för att du inte kan debattera? I så fall förstår jag att du irriterar dig på mina inlägg.

Om jag är en engagerad debattör blir det givetvis provocerande för en person som själv inte anger ett enda motargument för sina tankar utan endast använder epitet som "dumheter" och "amatörpsykologi".

Saklöst innehåll utan tvekan i ditt personangrepp av min person.
    Vi är många som irriterar oss på dina inlägg.
  • Utvandraren
    jrockyracoon skrev 2019-09-13 18:06:23 följande:
    Tack för att du noterar min närvaro.

Dock uppskattar jag saklig kritik, och det har jag inte fått av dig. Är det för att du inte kan debattera? I så fall förstår jag att du irriterar dig på mina inlägg.

Om jag är en engagerad debattör blir det givetvis provocerande för en person som själv inte anger ett enda motargument för sina tankar utan endast använder epitet som "dumheter" och "amatörpsykologi".

Saklöst innehåll utan tvekan i ditt personangrepp av min person.
    Vi är många som irriterar oss på dina inlägg.
  • Utvandraren
    jrockyracoon skrev 2019-09-14 08:36:47 följande:
    Ja, det är svårt att hantera när någon ifrågasätter andras åsikter. Särskilt om de gör detta med argument som de inte klarar av att bemöta. Kan säkert ha med intellektuell kapacitet och göra.

Det är säkert mycket lättare att gå till personangrepp istället för att inse ens egna begränsningar.

Jag kan nog säga att jag irriterar mig på din inlägg också, så där är vi överens. Men jag finner ingen anledning att gå till angrepp för det, eftersom jag inser att det är dina argument jag ska angripa och inte dig själv.
    Jag har aldrig sett dig framföra några argument som jag inte kan bemöta. Jag orkar heller aldrig läsa klart dina inlägg då det bara är helflummigt dumdravel som aldrig tar slut. Jag förstår inte hur man kan skriva så många ord utan att egentligen säga något. 
Svar på tråden Hur ska jag hantera min svärmor??