Inlägg från: Anonym (Tjat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjat)

Hur ska jag hantera min svärmor??

jrockyracoon skrev 2019-09-13 18:06:23 följande:

Tack för att du noterar min närvaro.

Dock uppskattar jag saklig kritik, och det har jag inte fått av dig. Är det för att du inte kan debattera? I så fall förstår jag att du irriterar dig på mina inlägg.

Om jag är en engagerad debattör blir det givetvis provocerande för en person som själv inte anger ett enda motargument för sina tankar utan endast använder epitet som "dumheter" och "amatörpsykologi".

Saklöst innehåll utan tvekan i ditt personangrepp av min person.

Ja du tar över många trådar med ditt hobbypsykologiska svammel där du leker Jesus och uppmanar alla att vända andra kinden till och krypa för sina gränslösa svärmödrar.
  • Anonym (Tjat)
    jrockyracoon skrev 2019-09-14 08:47:06 följande:

Läs på om konflikthantering.

Gissar att du blivit svarslös i den tråden, och försöker ta ut din ilska här. Rena mobbingfasoner. Diskutera TS problem och ta inte upp tråden med dina personangrepp!

Jag har aldrig diskuterat med dig i någon annan tråd, har bara läst och irriterat mig på dina kvasipsykologiska inlägg där du alltid går till personangrepp och anklagar folk för mobbing och personangrepp. Du förstör diskussionen med ditt svammel och det blir så mycket att bara scrolla förbi. Bäst är nog att bara ignorera dig och inte besvara dina inlägg så tröttnar du förhoppningsvis snart. Tips, starta en egen tråd så kan de som vill diskutera med dig göra det där ;)
Svar på tråden Hur ska jag hantera min svärmor??