Inlägg från: Lippstick2016 |Visa alla inlägg
  • Lippstick2016

Graves sjukdom gravid v8

Heeej!

När jag blev gravid gick jag på levaxin och blev gravid och i samband med detta var mina prover plötsligt väldigt låga. Fick sluta med levaxin och dem misstänkte graves sjukdom. Har haft antikroppar hela graviditeten förutom att dem plötsligt försvann i vecka 37. Vart många besök hos spec mvc och nu sitter jag här gravid i vecka 40. Hoppas allt går bra med dig och din graviditet också!!

• Lippstick2016

Jo dem började på 8 och sjunk lite lite varje månad på slutet låg dem på 1.8 och då sa läkarna att det va precis på gränsen till att vara okej. Hur höga värden har du?

• Lippstick2016

Jo dem började på 8 och sjunk lite lite varje månad på slutet låg dem på 1.8 och då sa läkarna att det va precis på gränsen till att vara okej. Hur höga värden har du?

• Lippstick2016

fetal tyreotoxikos, prematur förlossning, tillväxtstörning, hjärtsvikt och fosterdöd om antikropparna går över till moderkakan.

• Lippstick2016

Men 4 är ändå bra omman jämför med mina värden jag hade. De gick ju bra för mig trots allt jag tror du har väldigt goda chanser med för denna graviditet. Det sägs ju att hellre för låga värden på tsh än för höga.

Svar på tråden Graves sjukdom gravid v8