Borde palestinasjalar förbjudas?
Nej är emot förbud på samtliga symboler.
Nej varför då? Det är väl bra att idioter skyltar med att de är just idioter. Nazistinaschalar syns ju på håll också, så man slipper gå i närheten av de illaluktande också.
tycker du hakkors är ok?
De felnavlade individer som har hakkors på sig kan gärna få dessa tatuerade i pannan av staten helt gratis för min del, så ser man dem direkt och hinner undan- praktiskt!
Sätt fast palestinasjalarna med häftapparat också när ni ändå håller på.
Nu är sjalen väldigt gammal och är från grunden opolitisk. Ska vi förbjuda alla symboler som använts någon gång av någon extremist? Då måste vi tex börja förbjuda en massa vikingarunor eftersom en massa historielösa nazister använder dom. Sen har ju Palestinasjalar inte samma betydelse längre. Nu har det blivit en modesak som alla använder. Dessutom hur ska ni göra med alla soldater för dom använder en militärvariant. Ska ni förbjuda att dom använder den också? Sen hur ska ni göra med kors davidstjärnor m.m dom används ju också av terrorister och fundamentalister.
Här har ni btw sjalar att köpa på Sweden rock shopen bara att köpa. :-P
https://www.emp-shop.se/search?q=palestinasjal
Palestinasjalar är ju sällsynt sköna. Har en som är helt svart så det syns inte på håll att det är just en sån sjal, men den använder jag jämt.
En svartvit sjal skulle jag inte ha, det är för laddat men givetvis ska det inte förbjudas! Egentligen är det väl bara ett helt vanligt plagg från Mellanöstern, som fått sin laddning av vilka som synts i den.
förbjud förfan allt, precis allt!
Tillåt rökning alkohol porr swingers incest så blir vissa folkgrupper glada
Finns 2 partier som skriker förbud förbud förbud.
V och SD. Och bägge ät lika patetiska.
Jag tycker att det ska vara lagligt med palestinasjal, precis som att jag tycker det ska cara lagligt att hissa swastikan på sin bakgård. Inga symboler bär förbjudas oavsett cad de står för.
Varför skulle de vara förbjudna?
Finns 2 partier som skriker förbud förbud förbud.
V och SD. Och bägge ät lika patetiska.
Åh, min palestinasjal är den skönaste halsduk jag äger. Supersjuk och superstor så att man kan vira den hur man vill, upp mot mun, öron och näsa. Perfekt när man är frusen som jag. Jag skiter fullständigt om några nötter burit/bär den, det betyder inte ett skit för mig och jag signalerar absolut inget politiskt budskap med den. Det är helt enkelt ett skönt ytterplagg för mig, det är allt.
Åh, min palestinasjal är den skönaste halsduk jag äger. Supermjuk och superstor så att man kan vira den hur man vill, upp mot mun, öron och näsa. Perfekt när man är frusen som jag. Jag skiter fullständigt om några nötter burit/bär den, det betyder inte ett skit för mig och jag signalerar absolut inget politiskt budskap med den. Det är helt enkelt ett skönt ytterplagg för mig, det är allt.
Nej, varför skulle de förbjudas? Visserligen brukar de enbart bäras av människor vars åsikter jag avskyr men det är inget skäl att ropa på förbud.
Korset och bibeln ska förbjudas. Det är allt. Hm
Också koranen. Och den där judeboken.
Tomten ska vi förbjuda, även tandfen, påskharen och troll.
Spöken ska utrotas.
Ut med det.