förberedelse säkerhetskontroll flyg
Oj, denna tråd skall jag följa.
När jag jobbade i säkerhetskontrollen undrade jag ofta detta. Och många andra saker.
Kanske får jag ett svar äntligen.
Oj, denna tråd skall jag följa.
När jag jobbade i säkerhetskontrollen undrade jag ofta detta. Och många andra saker.
Kanske får jag ett svar äntligen.
Det som också störde mycket när man jobbade var att man stod i början av kontrollen och frågade "har du någon dator eller vätska i handbagaget?" Och fick svaret "nej".
Sen hör man från kollegan vid röntgen "det ligger en laptop/vätska i den väskan".
Då undrar man om iq-nivån.
Jobbar du fortfarande där eller var det längesen? Hur var det att jobba där? Många som inte har koll på reglerna?
Som signaturen Kirenja68 skriver under ditt inlägg så finns ju kontrollerna av en el flera anledningar och det finns nog en orsak till varför man ska plocka av sig vissa saker- om du reser igen får du väl fråga nästa gång. Men vad jag vet så har ingen rätt att ta på ditt könsorgan- skulle någon tro att du gömt nåt där måste de väl gå till båset antar jag.
När jag jobbade så var reglerna så att man visiterade benet ända upp i skrevet tills det tog stopp. Men man tog inte någon direkt på könet med handen.