• Anonym (Hej!)

    Prata under sex? Sexiga sms?

    Jag och min kille har varit tillsammans i ungefär ett år (jag är 21).Vi har jättebra sex men jag känner att jag skulle vilja testa på att prata under sexet! Dock tycker jag allt låter så porrskadat! Hade jag sagt ?vill känna din hårda kuk i mig? hade vi båda börjat garva, haha.. Har ni några tips på vad man kan säga? Det enda jag kommer på är väl ?du är så sexig? eller ?kom på mig? typ.

    Jag skulle också vilja prova att skriva sexiga sms, men vet inte hur jag börjar? Jag sitter på plugget nu, han har möte ikväll men skulle vilja åka till honom när jag är klar. Bara för att ses och ha sex innan. Bara lite spännande. Har ni tips på vad man kan skriva utan att det låter töntigt? Tycker det mesta gör det..

    Jag ska fråga honom om han gillar prat under sex, men känner att jag ändå vill börja själv någonstans och sen fråga efter ett tag :) Har så svårt att prata under sex men vet inte varför? Vill verkligen!

  • Svar på tråden Prata under sex? Sexiga sms?
  • sexposed

    Inleda med små ord och känn av hur han reagerar?

    T, ex...precis så, djupare, älskar att se din kuk i mig...osv.

    Släng ur dig några små korta ord i hettan och se hur han reagerar och bygg vidare på dem.

    Det var så vårt dirty talk blev till, och allt som växte kring det sen

  • Anonym (JP)

    Knulla mig. Snälla slicka mig. Du slickar så skönt. Jag vill suga dig. Du är så skön.. Finns hur mycket som helst att säga under sex utan att det ska låta larvigt. Oftast är det lättare att få det att låta bra om man håller det kort tycker jag. Långa meningar om hans hårda, ådriga kuk har en förmåga att mest låta larvigt.

  • sexposed
    Giftskåneman skrev 2019-10-01 11:12:48 följande:

    Om du inte vet hur man gör när man pratar snusk är det kanske inget för dig?


    Man utvecklas utefter en önskan kanske?

    Man "vet' ingenting innan man provar, och hon vill ju bevisligen. Och vill diskutera det.
  • Giftskåneman

    Jo men känns det inte litet underligt att vi, dvs vi som läser tråden ska berätta hur hon ska säga till sin partner?

    Tex, vi skriver, kan du inte slicka hårdare, och ts gillar inte hård slickning.

  • Fjäril kär

    Utgå ifrån dig själv. Är något väldigt skönt så säg det. Kanske börja med att faktiskt signalera att det är skönt genom ett stön, en suck eller annat ljud tex "åhh, ahh" och liknande.

    Eller säg bara "ja vad skönt"... "mmm precis så"...

    Gör det enkelt!

  • KimLinnefeldt

    SMS jag skulle vilja få från min kvinna:

    Jag har din doft i mina näsborrar...

    Vill känna din hud mot min...

    Ikväll... längtar...

    Du får använda mig som du vill för din lust...

    Kom närmare, vill ha din kropp hos mig...

    Du är den finaste finaste finaste...

  • Pussan
    Giftskåneman skrev 2019-10-01 12:16:56 följande:

    Jo men känns det inte litet underligt att vi, dvs vi som läser tråden ska berätta hur hon ska säga till sin partner?

    Tex, vi skriver, kan du inte slicka hårdare, och ts gillar inte hård slickning.


    ??
    Det underliga är väl att du svarar i en tråd som du tycker är underlig?
    Du behöver inte svara
    Gå bara vidare till nästa tråd
    ??
  • Smurre
    Jag har alltid pratat med de tjejer jag haft när vi har haft sex .
    typ när dom runkat mig så har man väglett dom 
  • Anonym (A)
    sexposed skrev 2019-10-01 08:21:39 följande:
    Inleda med små ord och känn av hur han reagerar?
    T, ex...precis så, djupare, älskar att se din kuk i mig...osv.
    Släng ur dig några små korta ord i hettan och se hur han reagerar och bygg vidare på dem.
    Det var så vårt dirty talk blev till, och allt som växte kring det sen smile5.gif
    +1
  • Anonym (Stag&Vixen)
    Anonym (Hej!) skrev 2019-10-01 08:11:42 följande:

    Jag och min kille har varit tillsammans i ungefär ett år (jag är 21).Vi har jättebra sex men jag känner att jag skulle vilja testa på att prata under sexet! Dock tycker jag allt låter så porrskadat! Hade jag sagt ?vill känna din hårda kuk i mig? hade vi båda börjat garva, haha.. Har ni några tips på vad man kan säga? Det enda jag kommer på är väl ?du är så sexig? eller ?kom på mig? typ.

    Jag skulle också vilja prova att skriva sexiga sms, men vet inte hur jag börjar? Jag sitter på plugget nu, han har möte ikväll men skulle vilja åka till honom när jag är klar. Bara för att ses och ha sex innan. Bara lite spännande. Har ni tips på vad man kan skriva utan att det låter töntigt? Tycker det mesta gör det..

    Jag ska fråga honom om han gillar prat under sex, men känner att jag ändå vill börja själv någonstans och sen fråga efter ett tag :) Har så svårt att prata under sex men vet inte varför? Vill verkligen!


    Porrskadat är det inte, utan ni får hitta er egen balans i det hela! :) Jag och min sambo började redan innan vi träffades och vart ett par, och nu är det över 11 år sedan och vi håller på än både med att skriva till varandra, prata fantasier och det vi har på våra bucketlists, skickar bilder osv.


    Om han slickar dig, så kan du ju stöna fram att du vill känna hans kuk i dig. Tror nog han mer uppskattar det än att han skulle skratta. Men säger du det med vanlig röst så tror jag nog det blir som du tror. ;)


    Att skriva sexiga SMS till varandra är det bästa man kan göra i ett förhållande, ta en sexig bild på dig själv, skriv nå sexigt och skicka till honom och fråga vad han skulle vilja göra med dig. Han gör nog likadant tillbaka.

  • Anonym (K)

    En sak du kan säga under sex är: Knulla pissfittan min.

  • Anonym (Weirdo)

    Alltså du kan nog säga ganska grova saker så länge du inte förställer rösten för att låta som en porrskådis. Jag älskar att få höra grövre saker så att sexet kan få vara sex och att man får vara sådär alldaglig när man inte har sex.

    Angående smsandet så är ju alltid en bra början att säga att du drömde något inatt. Och så vågar du säga saker du fantiserat om eller dylikt. Även bilder är ju otroligt upphetsande. Gå undan där du kan vara ensam någon minut och sedan något halvavklädd bild gör nog susen tillsammans med vad du hade kunnat tänka dig att göra för stunden.

Svar på tråden Prata under sex? Sexiga sms?