• mradamlarsson

    Barn vill rätta till näsan

    Hej!

    Min son på 13 år vill rätta till nässkiljeväggen p.g.a nästäppa. Jag och min fru har lagt märke till att han vissa nätter inte kan andas på någon näsborre. Jag har varit hos en läkare med honom men det verkar bara bli sämre säger han. Vet ni hur det är, måste han växt färdigt innan ingreppet?

  • Svar på tråden Barn vill rätta till näsan
  • BurningDiamond
    mradamlarsson skrev 2019-10-01 19:58:43 följande:

    Hej!

    Min son på 13 år vill rätta till nässkiljeväggen p.g.a nästäppa. Jag och min fru har lagt märke till att han vissa nätter inte kan andas på någon näsborre. Jag har varit hos en läkare med honom men det verkar bara bli sämre säger han. Vet ni hur det är, måste han växt färdigt innan ingreppet?


    Är inte det en fråga du borde ställa till läkaren istället för en massa främlingar med dubiösa kvalifikationer?
  • 2barnsmorsan
    mradamlarsson skrev 2019-10-01 19:58:43 följande:

    Hej!

    Min son på 13 år vill rätta till nässkiljeväggen p.g.a nästäppa. Jag och min fru har lagt märke till att han vissa nätter inte kan andas på någon näsborre. Jag har varit hos en läkare med honom men det verkar bara bli sämre säger han. Vet ni hur det är, måste han växt färdigt innan ingreppet?


    Fråga läkaren...
Svar på tråden Barn vill rätta till näsan