• Anonym (Hej världen)

Dejta feminist-tjejer

Ni som testat, hur var de?

• Svar på tråden Dejta feminist-tjejer
  • Anonym (Lönsekillnad är myt)
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-04 11:38:23 följande:
    Det handlar inte om förståelse, utan om relevans för trådämnet. Du drar alltså likhetstecken i sak mellan löner och hur bra folks sexliv är. Jag håller inte med om jämförelsen.
    Men snälla, läs en gång till inlägget som jag citerade och som jag besvarade.

Om det inlägget (och mitt svar) var så fel så att det förstörde ditt liv så var då snäll och vänd dig till den som skrev inlägget vilket jag besvarade.
    Släpp det där nu och gå vidare, tack.
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Lönsekillnad är myt) skrev 2019-10-04 16:43:10 följande:

Men snälla, läs en gång till inlägget som jag citerade och som jag besvarade.

Om det inlägget (och mitt svar) var så fel så att det förstörde ditt liv så var då snäll och vänd dig till den som skrev inlägget vilket jag besvarade.

Släpp det där nu och gå vidare, tack.

Eftersom admin inte adresserade det som off topic fick ju jag som trådskapare gå in och styra upp det hela.
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-04 18:16:00 följande:
    Eftersom admin inte adresserade det som off topic fick ju jag som trådskapare gå in och styra upp det hela.
    Så du "styrde upp" inlägget som jag citerade och besvarade?
  • Anonym (olof)
    Xlr8 skrev 2019-10-04 02:02:09 följande:

NEVER stick your **** in crazy

Så är det. Det känns som det viktigaste rådet en man kan ge sin son.

• Anonym (Hej världen)
    Anonym (Lönsekillnad är myt) skrev 2019-10-05 15:31:27 följande:

Så du "styrde upp" inlägget som jag citerade och besvarade?

Nä, jag markerade hur off topic ditt inlägg var för själva trådämnet.
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-06 14:43:20 följande:
    Nä, jag markerade hur off topic ditt inlägg var för själva trådämnet.
    Men jag gjorde ju inte ett eget inlägg utan jag besvarade och citerade bara ett annat inlägg i tråden. Om det inlägget, alltså det som jag citerade, var off topic enligt dig så bör du väl då markera mot det inlägget?
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Lönsekillnad är myt) skrev 2019-10-06 15:42:29 följande:

Men jag gjorde ju inte ett eget inlägg utan jag besvarade och citerade bara ett annat inlägg i tråden. Om det inlägget, alltså det som jag citerade, var off topic enligt dig så bör du väl då markera mot det inlägget?

Det var inte tillnärmelsevis lika far out som ditt.
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-07 11:32:54 följande:
    Det var inte tillnärmelsevis lika far out som ditt.
    Ok, då tror jag att du har klarlagt så att jag kan förstå.
    Det var min åsikt du inte gillade och som du därför ville tysta?
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Lönsekillnad är myt) skrev 2019-10-07 11:35:51 följande:

Ok, då tror jag att du har klarlagt så att jag kan förstå.

Det var min åsikt du inte gillade och som du därför ville tysta?

Nej, själva åsikten hade jag inga problem med, bara tyckte det var märkligt att du klistrade in texten i olika trådar - ungefär som en nationell lystring, á la Martin Luther.
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-08 12:08:36 följande:
    Nej, själva åsikten hade jag inga problem med, bara tyckte det var märkligt att du klistrade in texten i olika trådar - ungefär som en nationell lystring, á la Martin Luther.
    Jag svarade alltså bara på ett inlägg i tråden, ett inlägg som jag ansåg faktamässigt och till innehåll var fel.

Jag hade kunnat svara med på pricken motsvarande innehåll och på samma sätt som jag redan hade svarat i en annan tråd. Men eftersom svaren hade exakt samma innehåll, innebörd och slutsats så kunde jag lika gärna kopiera mitt tidigare inlägg. 
    Jag finner i sammanhanget ingen betydande skillnad mellan att skriva ett nytt lika inlägg eller att kopiera det tidigare.
    Min slutsats är fortfarande att du inte gillade min åsikt och att du därför försökte tysta mig.

I övrigt kan jag bara konstatera att jag inte förstår dig.
Svar på tråden Dejta feminist-tjejer