• Anonym (Hej världen)

Dejta feminist-tjejer

Ni som testat, hur var de?

• Svar på tråden Dejta feminist-tjejer
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (U) skrev 2019-10-16 12:57:31 följande:

Dessa manliga debattörer sätter likhetstecken mellan feminism och radikal särartsfeminism. Andra inriktningar som exempelvis liberalfeminism låtsas de som om att det inte existerar. Och då endast en extrem minoritet definierar feminism för dem så fattar de sällan vad man skriver.

Förstod ingenting av ditt inlägg, men vill bara säga att 1) en stor majoritet av dagens feminister (i Sverige) är vänster och 2) det går alldeles utmärkt att tro på jämlikhet utan att kalla sig feminist - man kallar sig vad man vill helt enkelt, eller kallar sig ingenting om det känns bättre.
  • Anonym (U)
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-16 14:54:03 följande:

Förstod ingenting av ditt inlägg, men vill bara säga att 1) en stor majoritet av dagens feminister (i Sverige) är vänster och 2) det går alldeles utmärkt att tro på jämlikhet utan att kalla sig feminist - man kallar sig vad man vill helt enkelt, eller kallar sig ingenting om det känns bättre.

Och underlaget att en majoritet av dagens feminister är vänster är vadå? Har du någon tillförlitlig källa eller VET du bara?
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (U) skrev 2019-10-16 14:55:40 följande:

Och underlaget att en majoritet av dagens feminister är vänster är vadå? Har du någon tillförlitlig källa eller VET du bara?

Det är ju bara att vilka det är som torgför sina feministiska åsikter mest. På det flera högerfeminister som säger att de slutat beteckna sig själva som feminister pga den vänsterstämpel begreppet fått. Själv är jag mer vänster- än högerfeminist, men titulerar mig aldrig med något sådant ändå.
  • Tom Araya
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-14 15:46:14 följande:
    Ja, det är roligt att en del tror att Vänstern har monopol på jämlikhet. Så är det naturligtvis inte.
    Ja och att "vänster/vänstern"= Vänsterpartiet
  • Anonym (Hej världen)
    Tom Araya skrev 2019-10-17 17:03:59 följande:

Ja och att "vänster/vänstern"= Vänsterpartiet

Ja, bättre då att tala om "den breda vänstern" precis som man talar om om den breda högern, i allmänhet Allians men numer oftast M, SD, KD.
  • Anonym (Träffen)

Jag chattade med en 35-40 årig kvinna på nätet och hon ville träffas. På hennes FB sida gillade hon F! och delade deras inlägg.
    Vi styrde upp en träff efter hennes jobb och vi hann bara innanför dörren innan hon slet av sig kläderna. Hon sög mig så intensivt med mängder av spott och hon skulle munknullas tills hon hulkade. 
    Sen var knullet lika intensivt och hon fick flera fontänorgasmer. Sprutet tog hon i ansiktet utan tvekan. 
    Dock var hon helt orakad/ansad vilket inte är min grej riktigt. 
    Jag hörde av mig till henne men det var inte riktigt läge för träff, kändes som hon betade av så många killar som möjligt. 

• Anonym (Löpmage)
    Anonym (Träffen) skrev 2019-10-18 08:37:01 följande:

Jag chattade med en 35-40 årig kvinna på nätet och hon ville träffas. På hennes FB sida gillade hon F! och delade deras inlägg.

Vi styrde upp en träff efter hennes jobb och vi hann bara innanför dörren innan hon slet av sig kläderna. Hon sög mig så intensivt med mängder av spott och hon skulle munknullas tills hon hulkade. 

Sen var knullet lika intensivt och hon fick flera fontänorgasmer. Sprutet tog hon i ansiktet utan tvekan. 

Jag hörde av mig till henne men det var inte riktigt läge för träff, kändes som hon betade av så många killar som möjligt. 

Nej! Du får inte skriva så. Alla högerincels får kortslutning i hjärnan.
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Träffen) skrev 2019-10-18 08:37:01 följande:

Feminister av det slaget kanske inte är så mycket för kärleksförhållanden.
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Löpmage) skrev 2019-10-18 09:06:18 följande:

Nej! Du får inte skriva så. Alla högerincels får kortslutning i hjärnan.

Nej, inte på den punkten faktiskt. Där tycks man vara överens om att vänsterfeminister knullar ofta och bra, kritiken handlar mer om deras politik och/eller att man föredrar oskuldsfulla tjejer.
  • Anonym (Löpmage)
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-18 19:57:51 följande:

Nej, inte på den punkten faktiskt. Där tycks man vara överens om att vänsterfeminister knullar ofta och bra,

Trollen tror säkert att feministerna kan knulla (men bara med varandra och med afghaner.)
Svar på tråden Dejta feminist-tjejer