Dejta feminist-tjejer
Ni som testat, hur var de?
Ni som testat, hur var de?
Dessa manliga debattörer sätter likhetstecken mellan feminism och radikal särartsfeminism. Andra inriktningar som exempelvis liberalfeminism låtsas de som om att det inte existerar. Och då endast en extrem minoritet definierar feminism för dem så fattar de sällan vad man skriver.
Förstod ingenting av ditt inlägg, men vill bara säga att 1) en stor majoritet av dagens feminister (i Sverige) är vänster och 2) det går alldeles utmärkt att tro på jämlikhet utan att kalla sig feminist - man kallar sig vad man vill helt enkelt, eller kallar sig ingenting om det känns bättre.
Och underlaget att en majoritet av dagens feminister är vänster är vadå? Har du någon tillförlitlig källa eller VET du bara?
Ja och att "vänster/vänstern"= Vänsterpartiet
Jag chattade med en 35-40 årig kvinna på nätet och hon ville träffas. På hennes FB sida gillade hon F! och delade deras inlägg.
Vi styrde upp en träff efter hennes jobb och vi hann bara innanför dörren innan hon slet av sig kläderna. Hon sög mig så intensivt med mängder av spott och hon skulle munknullas tills hon hulkade.
Sen var knullet lika intensivt och hon fick flera fontänorgasmer. Sprutet tog hon i ansiktet utan tvekan.
Dock var hon helt orakad/ansad vilket inte är min grej riktigt.
Jag hörde av mig till henne men det var inte riktigt läge för träff, kändes som hon betade av så många killar som möjligt.
Jag chattade med en 35-40 årig kvinna på nätet och hon ville träffas. På hennes FB sida gillade hon F! och delade deras inlägg.
Vi styrde upp en träff efter hennes jobb och vi hann bara innanför dörren innan hon slet av sig kläderna. Hon sög mig så intensivt med mängder av spott och hon skulle munknullas tills hon hulkade.
Sen var knullet lika intensivt och hon fick flera fontänorgasmer. Sprutet tog hon i ansiktet utan tvekan.
Jag hörde av mig till henne men det var inte riktigt läge för träff, kändes som hon betade av så många killar som möjligt.
Nej! Du får inte skriva så. Alla högerincels får kortslutning i hjärnan.
Nej, inte på den punkten faktiskt. Där tycks man vara överens om att vänsterfeminister knullar ofta och bra,