• Bröstlängtan

Stor byst under vit eller randig t-shirt

Det sexigaste och mest upphetsande som finns är, i mitt tycke, ett par jättestora bröst under en tröja. Gärna vit eller randig.

Att inte få se hela härligheten lämnar en del åt fantasin. I love it!

Snälla, kom igen ni bystiga kvinnor och lägg in lite härliga t-shirts bilder.

Tack

• Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt
  • Hunken80
    Anonym (boobs) skrev 2020-04-05 20:48:17 följande:

Trevlig söndagkväll :)

Tack detsamma :p

• Boobiesarepoetryinmotion

Åh herre min skapare vilken ljuvlig bild! Jag är så tacksam . Du förgyllde verkligen min kväll!
  • Njutare R

Oj, gud så vacker bild. Verkligen fina bröst. Tack!
  • Anonym (H33)

Det där - är en Jävligt bra tutte!!! Jäklar alltså!!
  • Bröstlängtan

Du har den vackraste byst jag sett...du har gjort påsken så himla fin . Tack!
  • Anonym (Argquqen)

Hyffsat desperata kvinnor.. Ett äckel ber om lite tuttbilder och ni är inte sena att visa upp er.. Fy fan vad pinsamt... Seriöst ni borde verkligen värdera er själva högre än så!

• Anonym (H33)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 21:57:49 följande:

Hyffsat desperata kvinnor.. Ett äckel ber om lite tuttbilder och ni är inte sena att visa upp er.. Fy fan vad pinsamt... Seriöst ni borde verkligen värdera er själva högre än så!

Hahaha ojoj, är det en inskränkt, konservativ liten ensam stackare här med ful kropp som bara får komma ur kläderna när lampan är släckt och som måste ta ut sin frustration och missnöje över sin blekfeta, fula kropp genom att moralisera över andra vuxna människors val?

Sorgligt...

• Bröstlängtan
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 21:57:49 följande:

Vem kallar du äckel? Vem har satt dig på höga hästar och gett dig rätten att döma andra? Jag tycker du ska tona ner din bitterhet, ikläda dig en tröja, ta en bild i profil och lägga in den här . Ser fram emot det!
  • Anonym (Argquqen)
    Bröstlängtan skrev 2020-04-12 22:40:06 följande:

Vem kallar du äckel? Vem har satt dig på höga hästar och gett dig rätten att döma andra? Jag tycker du ska tona ner din bitterhet, ikläda dig en tröja, ta en bild i profil och lägga in den här . Ser fram emot det!

Ja du är ganska äcklig och tyvärr så finns det en massa osäkra kvinnor som gör vad som helst för lite uppmärksamhet.. Tyvärr så spelar inte vilken typ av uppmärksamhet nån roll!

Ha ha ja du jag lovar att du ska få en bild på mig.. Ska bara hitta en tight vit tröja ha ha ha
  • Bröstlängtan
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 22:50:27 följande:

Ja du är ganska äcklig och tyvärr så finns det en massa osäkra kvinnor som gör vad som helst för lite uppmärksamhet.. Tyvärr så spelar inte vilken typ av uppmärksamhet nån roll!

Ha ha ja du jag lovar att du ska få en bild på mig.. Ska bara hitta en tight vit tröja ha ha ha

Nåja, du får naturligtvis ha vilka åsikter du vill...Ser fram emot din bild .
Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt