• Bröstlängtan

Stor byst under vit eller randig t-shirt

Det sexigaste och mest upphetsande som finns är, i mitt tycke, ett par jättestora bröst under en tröja. Gärna vit eller randig.

Att inte få se hela härligheten lämnar en del åt fantasin. I love it!

Snälla, kom igen ni bystiga kvinnor och lägg in lite härliga t-shirts bilder.

Tack

• Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt
  • Anonym (Argquqen)

Hittade ingen med vit tröja.. Men hoppas du gillar den här en då.. Ha ha ha ha ha.. Ja jävlar vad en del är desperata!!
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 23:08:29 följande:

Hittade ingen med vit tröja.. Men hoppas du gillar den här en då.. Ha ha ha ha ha.. Ja jävlar vad en del är desperata!!

Hahaha :) bra gjort!
  • Bröstlängtan
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 23:08:29 följande:

Äntligen fick du visa upp dig !

Hoppas det gjorde dig nöjd och glad?

Du har fint skägg
  • Anonym (Argquqen)
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-04-12 23:11:59 följande:

Hahaha :) bra gjort!

Tack.. Han var ju så angelägen om att se en bild!!
  • Anonym (Argquqen)
    Bröstlängtan skrev 2020-04-12 23:13:42 följande:

Äntligen fick du visa upp dig !

Hoppas det gjorde dig nöjd och glad?

Du har fint skägg

Om det gjorde mig nöjd och glad.? . Nja om jag fick dig att tänka till så, ja då gör det mig nöjd och glad.. Tack.. Men skägget åker nog av till sommaren!
  • Anonym (Varsågod)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 23:25:49 följande:

Om det gjorde mig nöjd och glad.? . Nja om jag fick dig att tänka till så, ja då gör det mig nöjd och glad.. Tack.. Men skägget åker nog av till sommaren!

Nej nej! Spara skägget. Du är fin i det. Hoppas du är lika hårig på bröstet. Det är läckert på män. Dessutom min favvofärg på tröjan. Tuttar har jag själv så det räcker!
  • Anonym (Argquqen)
    Anonym (Varsågod) skrev 2020-04-13 17:36:03 följande:

Nej nej! Spara skägget. Du är fin i det. Hoppas du är lika hårig på bröstet. Det är läckert på män. Dessutom min favvofärg på tröjan. Tuttar har jag själv så det räcker!

Ha ha tack . Jo då jag har en hårig bringa.. Men inte en ryamatta tack och lov du får kika i i helkropps tråden så kanske du hittar mig där ;) du får hålla utkik efter tatueringar....
  • Anonym (Tuttan)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-13 17:45:09 följande:

Ha ha tack . Jo då jag har en hårig bringa.. Men inte en ryamatta tack och lov du får kika i i helkropps tråden så kanske du hittar mig där ;) du får hålla utkik efter tatueringar....

Snacka om dubbelmoral...det är inte okej för tjejer att lägga ut bilder på sina kroppar, men du gör det tydligen själv??? Fy vilken liten patetiskt mansgris du är! Eller är du bara osäker och behöver uppmärksamhet .
  • Anonym (Varsågod)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-13 17:45:09 följande:

Mmm låt mig gissa att en heraldisk grip pryder ditt vänstra bröst!
  • Anonym (Brandkåren)
    Anonym (Tuttan) skrev 2020-04-13 18:47:21 följande:

Snacka om dubbelmoral...det är inte okej för tjejer att lägga ut bilder på sina kroppar, men du gör det tydligen själv??? Fy vilken liten patetiskt mansgris du är! Eller är du bara osäker och behöver uppmärksamhet .

Håller helt med! Han leker kvinnobeskyddare, men är så het på gröten att han avslöjar sig omedelbart. Ha ha
Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt