Normalt att inte kyssas på andra dejten??
vad härligt det låter!
Ta det lugnt. Han kanske kollar av dig med, och vill se hur bråttom du har. Killar blir också ofta lämnade efter första sexet.
vad härligt det låter!
Ta det lugnt. Han kanske kollar av dig med, och vill se hur bråttom du har. Killar blir också ofta lämnade efter första sexet.
Mycket sällsynt förekommande. Tror sällan jag hört talas om det eller känner någon. De flesta manliga bekanta vågar knappt ligga av rädsla för att kvinnorna ska få känslor.
Nu har vi som sagts träffats 2 gånger o det har blivit väldigt spontant vilket har gjort att vi liksom inte hunnit planera upp något kul att hitta på utan bra snackat. Tänlte att tredje dejten kanske vore passande att hitta på något kul ist.
Är det för på att föredra att gå på spa ihop? Jag menar då inte sova över o grejer utan kvällsspa helt enkelt. På sommaren kan man göra så mycket mer utomhus men nu är det kallt.. kan tillägga att jag hade hemmaspa Engång när vi snackade o då sa han att han gärna skulle vilja prova ansiktsmask så då bestämde vi att vi skulle ha lite spa med ansiktsmask!
Jag är dock lite rädd att vi ska bli som vänner om vi inte kysser varandra snart? Jag har svårt att avgöra om han vill vänta helt enkelt eller om han inte vågar ta steget. Nu sista dejten la han sig i sängen o jh satte mig på kanten men mer hände inte.
Men är han väldigt blyg o rädd tro? Skrev ju att han ändå är flörtig när vi skriver dvs vi pratar om att ge massage mm. När vi sedan träffats så har inget hänt. Jag själv har ändå vart lite sugen på att iaf kyssas, sex kan vänta. Jag har väl försökt tavlor kontakt i form av att röra han när jag kollat på hans tröja mm o råkat komma nära hans ben i soffan men när vi väl suttit så våra ben nuddar varandra har han tagit bort det! Om det är medvetet vet jag inte.
Så skriver han nu ikväll att han skulle vilja skeda. Skrev att jag skulle kunna ställa upp. O då säger han att då hade säkert ett o annat kunna hända. Men när vi väl ses rör han inte ens mig. Igår låg han tom i sin säng o jg satt i den. Kändes typ ganska uppenbart att en kyss hade vart lägligt.
Men är han väldigt blyg o rädd tro? Skrev ju att han ändå är flörtig när vi skriver dvs vi pratar om att ge massage mm. När vi sedan träffats så har inget hänt. Jag själv har ändå vart lite sugen på att iaf kyssas, sex kan vänta. Jag har väl försökt tavlor kontakt i form av att röra han när jag kollat på hans tröja mm o råkat komma nära hans ben i soffan men när vi väl suttit så våra ben nuddar varandra har han tagit bort det! Om det är medvetet vet jag inte.
Så skriver han nu ikväll att han skulle vilja skeda. Skrev att jag skulle kunna ställa upp. O då säger han att då hade säkert ett o annat kunna hända. Men när vi väl ses rör han inte ens mig. Igår låg han tom i sin säng o jg satt i den. Kändes typ ganska uppenbart att en kyss hade vart lägligt.
Du menar att han egentligen inte vill kyssa eller görs något med mig? För enl va han skriver så vill han ju absolut mysa o göra saker men när vi ses vågar han inte. Så kan inte förstå varför han skulle skriva saker han vill göra om han inte menar det.
Som jag skrev till en annan har han haft förhållande i 7 år, vart singel i 2, kanske är han inte van vid att dejta?
Han jobbar även som polis så kanske är han extra rädd för att göra fel saker så att säga.
Aa vi kramas både när vi ses o hejdå. Sist låg han ju i sängen o jag satt i den vilket kändes som ett väldigt passande tillfälle. Som sagt så flörtar jag ju en hel del när vi skriver men jag själv tycker det känns jätte jobbigt till att ta initiativ till en kyss då jag är van vid att aldrig behöva göra det.
Ja vi tänker nog helt olika x) jag tänkte mig ett riktigt spa, på spa anläggning dvs. Vet ett som har massa jacuzzis o massa sängar i ett rum med brasa så där hade man kunnat ha det extremt mysigt. Tänker mer om det är för tidigt?
Åh vad glad jag blir!!
Känns som man blivit lite hjärntvättad om vad som är rätt o inte nu k tider som nätdejting.. som jag skrev tidigare så har jag nästan kännt mig tvungen att ha sex redsn på första dejten. Tvungen är man ju aldrig men jag som person är väldigt lättpåverkad o det har liksom varit som att det är det man förväntar sig genom en tinderdejt, att man ses för att ha sex.
Jag känner verkligen att han visar mig respekt. Innan vi hade setts så flörtade vi lite med o så. Jag har träffat så många dåliga killar att jag redan från start går in med tanken att de bara är ute efter sex vilket kan leta till att jag kan ha taggarna utåt. Iaf så skrev han något som jag tyckte var lite för mycket vilket gjorde att jag skrev: jag har träffat sådana som du förut, jag vet va ni är ute efter.
Han svarade då att han faktiskt tog åt sig lite där då han absolut inte är en kille som ligger runt men förstod mig då han kanske gick lite långt.
Kanske har han en tanke att han inte vill jag ska känna obehag o liknande o tro att han bara är ute efter sex vilket gör att han är mer försiktig :)
Jo jag känner lite så med att snart kommer vi nog inte kunna hålla oss längre haha!! Att ens ta initiativ till en dejt är ovanligt för mig o han lät väldigt glad när jag även sa det att det är inte likt mig att kontakta killen o även föreslå en träff.
Förstår vad nedanstående säger men kan inte påstå att killen för fel hur han än gör. Jag tycker absolut inte han gör fel i att inte kyssa mig, absolut inte! O hade inte gjort det ifall han väl kysste mig. Utan det jag mest känner rädsla för o tycker är fel är när de tex har sex med en o sedan total dissar en. Skulle han vilja ha sex med mig första träffen så hade jag inte anklagat honom utan det hade snarare känts fel om han låg o sedan totaldissade mig. Du förstår säkert.
Jag har blivit total lurad på just sådana här saker av mitt Så kallade ex. Han manipulerade mig att göra saker för han påstod att man gör det när man är seriös. O alla är vi olika o just jag är lättpåverkad. Det visade sig senare att han var dömd till 200 h samhällstjänst under denna perioden just för sådana här saker samt att han väntade barn med sin flickvän som enl honom var hans inneboende. Så jag har anledning till att vara osäker på killar. Kan tillägga att jag fick gå hos psykolog pga att lära mig att inte vara så lättpåverkad o då kom vi fram till att jag ska ta det lugnt med saker vilket gör att detta känns rätt för mig :)
Ja jag förstår o får försöka ignorera!
Blev väldigt glad nu ikväll! Han hörde av sig o ville jag skulle komma o kolla på hans nya lägenhet! Tyvärr hade det hänt lite vilket gjorde att jg inte kunde vilket kändes lite surt.. han sa han hade sett fram emot mitt besök men vi kom fram till att vi ska ses i veckan eller till helgen! Men kändes bra att han ville att just jag skulle komma o kolla hans nya boende !!
Även han är iväg hela veckan på jobb men vi ska som sagt ses till helgen!! Tänkte ha skrivit till honom igår kväll men hann inte innan han skrev till mig!!
En tanke slog mig bara. Han har som sagt flyttat till en ny lägenhet o tanken är ju då att jag ska komma o kolla in den :) borde man ha med någon slags inflyttningspresent? Eller är det för tidigt? Menar absolut inget stort utan mer bara tanken!!
Kanske en massageolja för skojs skull? ;)