Normalt att inte kyssas på andra dejten??
Jag började skriva med en kille för några veckor sedan. När vi snackat i 2 veckor sågs vi väldigt spontant för första gången. Det var en söndagskväll o klockan var väldigt mycket så frågade om jag fick komma förbi o säga hej då vi bor ganska nära varandra. Då han höll på o flytta ville han inte ses hemma då det var lite stökigt men ville gärna ta en promenad. Promenaden ledde även till att jag ändå fick komma in där vi sedan satt o snackade i hans soffa. Vi fortsatte att höras under veckan o han frågade när vi skulle ses nästa gång o så. Vi flörtade även lite i form av att han tyckte vi skulle ha massagekväll, o att vi skulle vara lättklädda så det var lätt att ge massage Mm.
Har nu haft åt andra dejt. Även denna väldigt sent o spontant då han är mitt uppe i flytt o jag har vart bortrest hela veckan. Han skrev att jag kunde komma o hälsa på om jag ville men hh massagen får bli en annan gång då det inte är så mysigt hos honom nu. Jag åkte dit o vi satt i hans soffa o pratade. När tillägga att han sagt att han söker seriöst.
För mig är detta otroligt främmande! Jag har träffat väldigt många killar där vi kyssts o även haft sex på första dejten men som sen även skitit sig då han tydligen bara varit ute efter sex. Genom våra flörtiga meddelanden har jag ibland trott han med bra vill ha sex men skulle så vart fallet så skulle han ju inte föreslå en promenad, eller brytt sig om hur mysigt det var utan verkligen tagit tillfället i akt att ha massage vilket lätt hettar upp stämningen. Det är väldigt främmande att killen inte ens försöker kyssa mig! Vilket ändå känns bra.
Vår andra dejt var som sagt ikväll o han avslutade med att vi ska höras o kanske ses på söndag. Vi satt tom i hans säng o pratade men inget hände.
Så hur ska jag tolka detta? Är han otroligt blyg o inte vågar kyssa mig? Ska jag ta det bra eller dåligt?
Och vad tror ni om han är seriös eller inte? Hade han vart oseriös borde han väl ändå försökt något på 2 dejter?