• Anonym (Öööö)

    Vad fan håller min flickvän på med ?

    När jag och min flickvän blev tillsammans så var det lite struligt. Vi visste vilka vi hade legat osv med.

    Vi bestämde att vi tar bort alla kontakter med folk vi haft sexuellt umgänge med.

    Det är en specifik kille som hon häll med med samtidigt som mig. Men vi blev tsm.

    Nu såg jag att dom var vänner på Facebook igen. Vad i helvete eller?

    Jag har 1 son och hon inga.

    Jag har vart tydlig med att just den här kille ska inte finnas i våra liv.

    Vad skulle ni göra ?

    Jag hade ett 15 års föehållande och hon var otrogen. Sånt här trams har jag inte tid med.

    Vi har nu varit tillsammans 2 år

  • Svar på tråden Vad fan håller min flickvän på med ?
  • Anonym (sluta)

    Ni skall sluta lägga er i vilka den andra har kontakt med. Man får lov att ha vem som helst som vän på facebook och liknande. Klarar ni inte detta väldigt basala, så är det dags att gå skilda vägar.

  • Anonym (Tänk!)

    Resonera sunt ett slag nu...

    Varför är hon med dig om hon kunde fortsatt med den andra killen?

    Varför skulle hon ödsla 2 år av era liv om hon egentligen suktat efter honlm hela tiden?

    Vilka tecken finns det om att de skulle ha något annat ön vänskap?

    Vad kan du göra åt ditt kontrollbehov och svartsjuka? Är alla tjejer otrogna eller har du haft otur med ditt ex?

  • Sandrabs89

    Ni båda verkar vara jävligt omogna och skulle behöva jobba med er själva på varsitt håll. Vad bottnar din egen osäkerhet i?

  • Anonym (Magkänsla)
    Anonym (Tänk!) skrev 2019-10-06 12:27:36 följande:

    Resonera sunt ett slag nu...

    Varför är hon med dig om hon kunde fortsatt med den andra killen?

    Varför skulle hon ödsla 2 år av era liv om hon egentligen suktat efter honlm hela tiden?

    Vilka tecken finns det om att de skulle ha något annat ön vänskap?

    Vad kan du göra åt ditt kontrollbehov och svartsjuka? Är alla tjejer otrogna eller har du haft otur med ditt ex?


    Käns det inte bra så är det inte bra!

    Den andra killen kanske inte var lika intresserad som henne just då så att hon valde den andra, nu kanske han blivit mer intresserad och vill återuppta saker och ting?

    Det vore knappast första gången det händer..!
  • Shameless
    Anonym (Öööö) skrev 2019-10-06 12:06:32 följande:

    När jag och min flickvän blev tillsammans så var det lite struligt. Vi visste vilka vi hade legat osv med.

    Vi bestämde att vi tar bort alla kontakter med folk vi haft sexuellt umgänge med.

    Det är en specifik kille som hon häll med med samtidigt som mig. Men vi blev tsm.

    Nu såg jag att dom var vänner på Facebook igen. Vad i helvete eller?

    Jag har 1 son och hon inga.

    Jag har vart tydlig med att just den här kille ska inte finnas i våra liv.

    Vad skulle ni göra ?

    Jag hade ett 15 års föehållande och hon var otrogen. Sånt här trams har jag inte tid med.

    Vi har nu varit tillsammans 2 år


    Jag kan förstå att du reagerar om ni båda har varit överens om att ta bort de kontakterna, då har hon brutit mot er överenskommelse och det är inte okej.

    Men jag tycker det är förbannat märkligt att ni ens från första början ingick en sån överenskommelse. Har ni båda verkligen så dålig självkänsla?
  • Anonym (...)

    Om jag blev så upprörd över en facebook-kompis hade jag tyckt att det var väldigt olikt mig och tagit mig en rejäl funderare på om jag blivit kraftigt manipulerad.
    Lämna henne, för din egen skull eller för hennes skull. Kontrollbehov och ömsesidiga kärleksfulla relationer går inte ihop.

  • TriC
    Anonym (sluta) skrev 2019-10-06 12:14:43 följande:

    Ni skall sluta lägga er i vilka den andra har kontakt med. Man får lov att ha vem som helst som vän på facebook och liknande. Klarar ni inte detta väldigt basala, så är det dags att gå skilda vägar.


    Med den inställningen så kanske man inte ska vara i något förhållande alls...
  • Anonym (Respekt(tjej))

    Det handlar om respekt tkr jag. Om ens partner mår dåligt av att man har kontakt me någon som varit ens sexuella umgänge och om man bestämde sig från början att ta bort denne vrf tar man sen tillbaka denne? Fruktansvärt resoektlöst och att köra över sin partner. Jag o min paryner är helt överens om samma sak o det skulle inte finnas i vår vildaste fantasi att göra något så respektlöst. Ifrågasätt varför det är så viktigt att hon har tagit tillbaka honom..

  • Anonym (sluta)
    TriC skrev 2019-10-07 23:49:23 följande:
    Med den inställningen så kanske man inte ska vara i något förhållande alls...
    Haha, hur menar du nu? Skall man bara vara i ett förhållande om man måste kontrollera varandra, tex genom att bestämma vem den andra är "tillåten" att ha som vän på facebook. Omg. Jag är glad att jag hittat en man med självkänsla nog att inte bry sig ett dugg om vem jag har som vän på sociala medier. Jag är lika ointresserad av vad han har för sig där.
Svar på tråden Vad fan håller min flickvän på med ?